Julie73 Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Du skriver: Jeg har tatt mine 3 forsøk i danmark og hadde akupunktur både før og etter innsetting, så jeg lå med nåler i en halv time etter innsetting.. - jeg går til akupunktur, men hun setter bare i øra - hvor satte de dine nåler og hva satte de dem for, vet du det? Hun jeg går til er relativt nyutdannet, så hun trodde ikke at hun kunne sette noen nåler mens jeg gikk på hormoner/var under IVF. Håper du kan svare meg....takk takk :-)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Hei.. jeg husker ikke helt nøyaktig hvor før og etter..Men nålene ble satt midt oppå hode, albu, knær, legger, og mellom storetå og den andre.. så var det litt forandring om det var før eller etter igjen husker ikke helt.. men hvorfor husker jeg ikke hehe tror det er for å gjøre det bedre for spiren å være der, fader jeg kommer ikke på det, skal sjekke litt og komme tilbake til deg oki??
Julie73 Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2008 hadde vært supert om du får sjekket det opp, jeg er så spent - føler at hun jeg går hos kan litt for lite,så jeg har ikke så lyst til å sette før og etter denne gangen. Men om hun fikk litt mer erfaring eller råd/veiledning føles det kanskje litt tryggere.... :-) hun setter kun i øra nå. Hadde det noen effekt på deg?
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Er bare så i ekstase at jeg husker jo ingenting nå hehe... )
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 Ble gravid to av 3 ganger men mistet i sa.. men jeg tok også babyklister alle gangene det tar jeg fra dagen før uttak til jeg får resultatet.. i tillegg hadde jeg assisted hatching, dvs at eggskallet mitt var litt tykt og da er det vanskelig for egget og feste seg, så de skraper litt av det tykke skallet før innsetting.. NOE DE SELVFØLGELIG IKKE HAR LOV TIL I DETTE MØKKA LANDET!!! her tukler man ikke med eggene skjønner du.. hehe fanden vi ligger langt bak andre land.. Skal sjekke opp dette med nålene, i morgen, må stikke nå, men sender en mld til deg her inne i morgen.. klem
Julie73 Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. januar 2008 Åh det visste jeg ikke. Ikke hørt om noe av det du forteller, faktisk. Tydelig av vi har mye å lære i dette landet ja. ja jeg skjønner at du er i ekstase, masse lykke til, krysser fingre og tær. Vi snakkes :-) *klem*
Helga69 Skrevet 10. januar 2008 #8 Skrevet 10. januar 2008 Hei Jeg også har valgt å benytte akupunktur under dette første forsøket og har fått beskjed om at jeg bør benytte meg av det både på dagen for uttak og for dagen for innsetting. Hun jeg bruker er spesialist på barnløshet og har fulgt meg gjennom nesten hele prosessen. Min erfaring er at hun setter nåler og velger antall nåler i mageregionen avhengig av hvor jeg er i syklusen. Men jeg får også nåler mange andre steder på kroppen, bla. på toppen av hodet (mot tankevirksomhet og mentalt stress, yes, yes!), og i anklene og leggene (mot forkjølelse, jada!) i magen for graviditet og i håndleddene for et eller annet og mellom øynene, sikkert også for et eller annet. Men det er altså fult mulig å sette nåler (over hele kroppen) mot det aller meste, når det skulle være. :-) Det er vanskelig å måle vitenskapelig effekt av akupunktur, men selv opplever jeg at jeg har hatt nytte av det, især nålene mot mentalt stress og tankevirksomhet. Om det rent objektivt gjør det, er en annen sak. Men forhåpentligvis funker nålene som gjennom en tid har blitt satt i livmoren også. Jeg håper, jeg håper.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 10. januar 2008 #9 Skrevet 10. januar 2008 Hei igjen Julie hehe.. jeg kom på en ting og det var at det hadde noe med blodgjennom stømningne i livmor og gjøre.. kommer sterkere tilbake i morgen hihi.. natta...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå