Gå til innhold

Gravid-slanking?


Scorpiogi

Anbefalte innlegg

Hvilken type slanking er forsvarlig i gravid tilstand? Alt med måte, sikkert... Men hva bør jeg ikke gjøre?

Vil ikke gå opp i vekt denne gangen...

Ketolyse er vel ikke noe jeg kan gjøre nå?

 

Ellers er jeg begynt å trimme, aerobic og gåturer...

Drikker også herbalife-shaker. I tillegg til middag. Prøver å styre unna godter, men det er vanskelig av og til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man skal være forsiktig med slanking under graviditet, men man kan jo i alle fall begrense vektoppgangen.

 

Selv går jeg på Grete Roede Aktiv kurs fordi jeg har stor tro på dette opplegget. Kort fortalt spiser jeg ofte (5 ganger om dagen) og stort sett alminnelig norsk kost med mye frukt og grønt inn i dietten og lite, men sunt fett, noe brød ol som er rikt på fiber. Dette er hva jeg selv opplever som lettest å gjøre fordi da er endringen (fordi det er jo en slags livsstilsendring) ikke så stor i forhold til hva jeg vanligvis spiser. Jeg prøver å holde meg unna pizza og ferdigprodukter og lager maten fra bunn av - uten å gjøre det avansert og vanskelig. I tillegg fører jeg opp all maten jeg spiser på Vektklubben (GR sin side). Det gjør at jeg har kontroll med hvor mye jeg spiser.

 

Jeg forsøker også å trene utenom selve aktiv-delen, men er litt slapp for tiden, men håper det bedrer seg om noen uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tar selv herbalife shake...har gjordt d ei stund før jeg ble gravid og..d er jo bare mat som er blitt presset oppi den boksen..så d er ikke farlig..å en spiser jo vanlig middag ..er ikke fanatiker..men drikker dette fordi jeg IKKE vil gå opp 20 kg denne gangen og..som me de to andre..

å når jeg ikke er sulten på noooe annet er den shaken helt topp..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...