Gå til innhold

Har noen hatt barnevakt?

Anbefalte innlegg

Vi skulle egentlig flytte på lørdag og da skulle mormoren se etter småen, men nå blir det utsatt -lurer litt på å la henne ha han et par timer uansett så kan meg og pappaen ta en tur for å handle eller på kino et par timer på formiddagen - det hadde vært deilig, men samtidig lurer jeg på om det er for tidlig. Kommer til å ha dårlig samvittighet - har såvidt vent meg til at pappaen har han alene litt i blant.

Han får flaske, så ikke noe problem med maten

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136491002-har-noen-hatt-barnevakt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har hatt barnevakt 2 ganger allerede med minstemann som ble født 11.12.07. Forrige lørdag var vi på kino og ute og spiste og i går var vi ute og handlet og på et møte på sykehuset vedr. storebror. Det har gått kjempefint! Han har stort sett sovet og bare vært våken når han har fått flaske. Jeg har pumpet når jeg har kommet hjem. Har gått nesten 5 timer, men har ikke så voldsomt med melk så har ikke vært noe problem. Ha barnevakt og kos dere, det tror jeg alle tjener på i lengden!

Vi hadde barnevakt til snuppa på 4 uker. Hun får MME på flaske og har derfor ikke vært noe problem. Foreldrene mine var her en uke på besøk og det var kjempe praktisk ettersom de sov her og kunne passe henne. Vi var en tur på kino. Kjempe koselig å kunne være litt kjærester igjen :-) Ikke ha dårlig samvittighet. Vet man kan bekymre seg litt, men gå ut og kos dere, og ring for å høre hvordan det går med babyen hvis bekymringen tar overhånd!

Vi har også hatt barnevakt.

Begynte da veslA var ti dager. Da var det bare tre timer for at vi skulle få handla litt julegaver sammen. Bestemor satt bare og fulgte med på at barnebarnet sov godt hele tida.

Da hun var to-tre uker ca lot vi farfar og dama passe henne i 5-6 timer mens vi var på Idrettsgallaen (forsinka julebord...) og det funka helt fint. Hun hadde sovet, spist, fått ny bleie og sovet resten av tida.

Besteforeldrene har jo nærmest vært skuffa over at barnebarnet har vært så snill og stille og ikke krevd noe bæring og sånn!

Pumper ut og veslA tar godt fra flaske, så ikke noe problem der nei.

Det er godt å vite at hun ikke er avhengig av meg, så lenge noen andre stiller opp. Jeg synes vel kanskje det er mer skummelt enn hun gjør...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...