Gå til innhold

Sportsvogn tilsvarende TFK, men vendbar??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må innse realitetene, krapylet får ikke lenger plass i TFK baggen og må over i sportsdel. Men jeg vil ennå en stund ha muligheten til å ha han vendt mot meg.. Hva skal jeg da velge?

Vil helst ha;

Håndbremse

justerbart fotbrett

Lun kalesje

Full(eller tilnærmet) liggestilling

Enkel å slå sammen

Ta liten plass

Kan noen hjelpe??? :):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Teutonia spirit 3 kanskje?

Skrevet

Kikket litt bedre på bildet nå, og jeg tror faktisk den har håndbrems =)

Skrevet

S3 kommer med håndbrems på 2008 modellen i norge. skal du ha 2007 modellen selges den med håndbrems på lilleprinsen.no

Skrevet

Den såg jo ganske bra ut! Eneste dumme var to små forhjul.. Vet ikke hvordan det er på snø?

Og klarer ikke å finne noe på siden demmes om at sportsdelen kan snus?

Og ja det er bremser, skivebremser faktisk, samme som TFK:)

Skrevet

Spiriten har bare ett forhjul:) Og den kan snus! Bestilte den på lilleprinsen denne uken.. De er utsolgt for 07 modellen i sort, men fikk bestille 08- modellen til samme pris: 6500 inkludert fashionbagen:)) Super service! De sa jeg fikk den i posten om ca tre uker..

Skrevet

TFK pro 3 er vendbar, som den eneste av TFK-vognene.

Jeg vurderer den, men har ikke prøvd den ennå, bare kikket på nettet.

Skrevet

Har hørt at pro 3 har knøttliten sportsdel. Var en som skrev her inne for en stund siden at bagen hadde lengre liggelengde enn sportsvogndelen... (tfk hardbagen er ca 82 cm lang)

Skrevet

Er også litt på jakt etter en lett trehjuling med vendbar sittedel, og sjekket den ut fordi en skrev i ett innlegg lenger nede på siden her at radius var vendbar, så har ikke sett den selv. Kan jo være at hun har tatt feil?? For jeg ser heller ikke at det står noe om at den er vendbar...

Vet at herqules raptor spin er vendbar, den har jeg sett selv, men den er større og tyngre.

Og du har nok sikkert rett i at to små forhjul sikkert ikke er så bra i ubrøtet snø, det vil sikkert lett sette seg snø mellom...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...