Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Er gravid i 34 uke å har min 3 skikkelige depresjon siden jeg ble gravid. klarer ikke slutte å grine å føler meg ikke mye verdt. Typen skjønner ingenting stakkar. Trodde før at det var pga stress på jobben så legen sykemeldte meg.. Men viser seg jo nå at det sikkert ikke va det likevel. Noen andre som føler de kun er i veien, noen tips om å få bedre selvtilliten litt?
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Eneste som funker på meg er å holde meg i aktivitet, være sosial, holder tankene unna. KLettere sagt enn gjort dersom man allerede er deprimert, men fungerer i hvertfall forebyggende...Lykke til videre. Er ikke så lenge igjen nå..
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Kjenne meg igjenn, men eg hadde noken negative ting i omgivelsene mine og som bidrog til at eg følte at alt bare va galt. Men har ein unge fra før, og ein i magen. Så vil ikkje at ungen min ska føla at han ikkje va god nok viss eg sku endt opp med og ta livet mitt. Og vil ikkje ta livet til babyen i magen min. Men va utrolig deprimert i sist svangerskap også, så trur egentlig at det e hormonane og da at ein e så sliten som gjere at alt føles så intenst. Det blei litt bedre etter fødselen når ting roa seg. Veit ikkje ka eg ska sei ang sjølvtillit, eg har ikkje funne kuren på da sjøl. Eg har holdningen, at da går øve eller blir bedre. Ellers så e det å prøva å finna på ting ein like ilag med dei ein e gla i. Gjera ting som gjere deg gla.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå