Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Heisan. Min lille sønn på 9mnd har i det siste hatt noen allergiske reaksjoner. To ganger i forbindelse med kontakt med hund, og siste gangen etter han fikk smake ørlite krem fra en peanøttkake. Reaksjonen har kommet umiddelbart, med utslett over hele kroppen, og hovne, røde kløende øyne, og han har selvfølgelig blitt veldig utilpass. Var hos legen idag, tenkte vi ble henvist videre, men den gang ei. Følte meg veldig dum der jeg satt, for som legen sa, han er jo allergisk, men må bare holde han unna hund og nøtter....-og ha Zyrtec i bakhånd... Han mente han var for liten til å utredes.......... Noen med erfaring på dette området??? Blir bekymret og tenker på om det neste gang går på pusten????? Takker for svar
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Hei ser det er lenge siden innlegget kom men svarer likevel jeg Jeg har en datter med melkeallergi. Hun har hatt det siden hun var født. Da hun var 1 år var vi på voksentoppen. Hun ble testet men fikk ikke utslag, selv om vi visste hun reagerte. (Fikk kanskje 1 på prikktesten). Før hun var ett år ble hun ikke testet fordi det er svært liten sjans for at det gir utslag på tester. Du må nok bare passe godt på noen mnd til og be om test f.eks til sommeren. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå