Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Bruker ull innerst og chicco utenpå dette. Må det byttes hver dag? Kan jeg bruke ullinnlegget to dager på rad? Kanskje litt dumt spørsmål, men jeg aner ikke.
ennaH Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Jeg håper du mener omvendt? Altså papir innerst mot puppen og ull utapå? Papirinnlegget er til for å samle opp melka som lekker ut av puppen, og må derfor være nærmest brystvorta. Ullinnlegget er til å varme puppen, og kan fint være ytterst! Bruker du papirinnlegg nærmest brystvorta, kan du fint bruke ullinnleggene i flere dager før du vasker dem. Da kommer det bare an på hvor mye du svetter/hvor møkkete de blir.
mommytil2gutter Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Jeg bruker chicco innerst og ull utenpå. Har sånn ullrik innlegg som er maskinvaskbar. Har 2 sett og vasker det som jeg ikke har på meg hver gang jeg vasker ull, som skjer hver 2 eller 3 dager. Jeg vil ha ikke gått med ullinnlegg flere dager på råd hvis de blir våte av melk, da kan du får brystbettenelse fra bakteriene som vokser på de...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå