Gå til innhold

Da sier jeg takk for meg. Skal til utskrapning imorgen -

Rose69

Anbefalte innlegg

Det var jo egentlig for godt til å være sant... Ble gravid på 1 pp.

(Etter å ha fått junior for 1 år siden på 3.ICSI-forsøk.Litt mer pes der ja).

Vell.Det var vel en mening med det.Prøver å tenke sånn.

Men jeg kommer tilbake! (Selv om j ikke har vært så ivrig her inne ennå).

Er det andre med erfaringer med MA og rask gravid etterpå så trenger jeg oppmuntring :-)

Fosteret hadde forresten vært 9+5 hadde det levd idag.Legen mente det hadde vært dødt i ca 2 uker.

Imens får jeg kose meg med den deilige skatten jeg er så heldig å ha fått.Føler meg utrolig heldig og er ydmyk.

Nattaklem

Fortsetter under...

Hei,

Jeg føler veldig med deg. Selv hadde jeg en MA i uke 5-6 rett før jeg ble gravid igjen nå. Dvs. jeg hadde en mens-periode i mellom før jeg ble gravid igjen. Kroppen er jo klar til å bli gravid så det er mange som blir gravid like etter en MA.

Vil bare ønske deg lykke til og håper du snart er tilbake.

Vi har hatt flere MA, men ble faktisk gravide igjen på 1. forsøk etterpå... ihvertfall to av gangene. Siste gangen tok det tre mnd, men det er jo oxo relativt raskt. De anbefalte oss etterhvert å vente litt lenger til neste gang.

Det gjorde vi og nå er jeg i 17. uke og alt ser veldig veldig bra ut! (men må nevne at jeg tror det er andre faktorer som gjør at det har lykkes denne gangen)

Tidligere har vi mistet veldig tidlig, 11 uker første gangen, men fosteret var bare noen uker gammelt, Den hadde visst ikke lyst til å komme ut før...

Men lykke til med prøving! Dere får sjansen igjen skal du se!

Det var trist å lese,men som de sier over her etter en abort,er kroppen innstilt på å være gravid,så mange blir relativt kjapt gravide igjen.

Håper jeg snart ser deg her inne i igjen og som du sier,du har en liten skatt du kan kose deg med,i mellomtiden.

Masse lykke til videre.

Heisann.

Jeg har erfaringer på dette området. Har hatt en SA og en MA og blitt gravid begge gangene etter en mens. Jeg er 35 år. Nå er jeg snart 7 fullgåtte mnd med spire nr tre og dette er altså mitt første barn. Gleder meg veldig til å møte den lille som bor inni her.

Det føles trist når man mister. Jeg opplevde ihvertfall dette første gangen jeg mistet. Andre gangen så var jeg mer forberedet. Det er ofte en god grunn til at man mister. Og jeg har klart å slå meg til ro med den tanken. Lykke til videre med prøvingen.

Annonse

Må skrive til deg her også hehe.. fikk helt sjokk jeg. Ble helt utafor hehe først så visste jeg jo ingenting så har du mistet også.. da ble jo alt bare såå trist!! Har sendt deg PM

Snakkes på telefon en dag.. må treffes.. :o) god helg.

Hei!!

TRist å lese, men ikke så mye annet å gjøre nå enn å se fremover.... Jeg hadde 3 ma/sa mellom nummer to og nummer 3. etter siste sa oktober 2006 ble jeg gravid igjen etter bare to uker altså på første el, og babyen er i dag 5 1/2 mnd! Tenk positivt, og tro på at det ordner seg!

Tusen takk for alle gode hilsener :-)

Utskrapningen gikk fint, kun minimale blødninger samme dag.Litt spotting dagen etter.Mentalt har jeg/vi det helt fint.Vi prøver å tenke at det var en mening med det.Og vi har tro på at det skal klaffe raskt igjen.

Jeg kommer til å snik-kikke videre her inne jeg da...hehe.

Håper vi sees om ikke lenge...

God helg til alle dere herrrrrrlige jentene her inne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...