etnurktil Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Er det noen som kan hjelpe meg og tyde dette?.............jeg ble gravid 7 desember,utrolig å vite det,men sånn er det:) Hadde 1.dag siste mens den 29.nov.enda mer utrolig,for som dere ser,ble jeg gravid rett etter mens!aner ikke hvor mange uker jeg er på vei,men målte hcg den 29.des.da var den 926,tok ny 7.jan.og fikk svar i dag,16000.jeg har mye "mens"smerter,og endel blødninger(holder med truse innlegg) Har tvillinger på 1,5 år,så jeg trodde jeg var ganske avsappet til det hele,men der tok jeg feil gitt........veldig glad om noen kan hjelpe.
lana<3 Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Uff hadde selv blødninger fra jeg ble gravid til babyen min poppet ut...er utrolig frustrerende...på babyverden har de en ganske greit termin kalkulator hvor du kan se hvor langt du er kommet og stratos fikk nettopp svar på hcg verdier uke fra uke.... Har du prøvd babyklister berberis fructus comp d4??Det kan brukes ved truende abort og er homeopat medisin.... www.netspiren.dk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå