Gå til innhold

Reductil brukere....


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har en bmi på 39, og har gått på reductil i en uke idag. Har ikke rørt sukker, og spist lite karbohydrater. spsit lite og ofte, masse grønsaker, knekkebrød i stedet for brød, fisk og mager middagsmat, magert pålegg, ikke smør, bruker olje osv når jeg steker mat, med andre ord, passer på det meste. bare drukket vann, ikke spist godterier. ikke spist sent på kvelden. MEN, jeg har ikke gått ned noe på denna uka, ser jo dere har gått ned opp til 5 kg. har gått turer osv annenhver dag.... hva skjer a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er desverre sånn at reductil bare funker på ca 60%, å desverre er kanskje du en av de.. Men du får vente litt å se... Ta å gå deg 30 min hver kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åsså må du ikke fokusere på at andre går så mye ned i uka.

fortsetter du blir du å oppleve at du ikke går ned noe etter noen uker med vekttap.

det ideelle vekttape i uka er 0,5-1kg.easy go easy come..

jeg teller ikke kalorier,spiser vanlig mat,men mindre.ikke søtt.

har slitt litt de siste ukene med 0 i vekttap,glemt å spise reductil....

men nå har jeg skjærpa meg,så da håper jeg det skjer noe mer.nå begynner det jo å bli lysere her i nord å da blir det lettere å komme seg ut å gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Men er det slik at reductil er slankende eller styrer den bare sult og lyst? For hvis den ikke er slankende så hvirker den, har jo ikke lyst på noe, ikke sulten, alt er forandret sånn sett.og uansett syns jeg kanskje det burde skje noe snart siden jeg har totalt forandret på et elendig kosthold, og begynt å røre meg.... menmen, får vel bare fortsette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her står det litt om hvordan det skal virke osv.: http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=322000

 

Jeg begynte for 3 dager siden å eier ikke matlyst.. Er mye kvalm, spesielt når jeg tenker på å lage meg mat. For noe må jeg jo ha. Men frukt frister mye, for det er så saftig og godt=)

 

Så i dag har jeg ikke orket annet enn litt mango til frokost..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...