Gå til innhold

forvirra 2.gangs gravid

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hærlighet...

Dette trodde jeg da at jeg kunne. Min forrige graviditet for tre år siden gikk rimelig smertefritt. Bortsett fra mye kynnere på slutten hadde jeg INGEN plager. Denne gangen derimot...: Hovne ben, humørsvigninger, sliten HELE tiden, kynnere ofte...u name it!

Jeg er bare 19 uker på vei og allerede føler jeg meg utslitt. Jobber for 3 personer på jobb grunnet personalmangel. Har begynnt på gravidsvømming, og dette hjelper. Likevel er jeg mye sliten, og etter en hel dags (for ikke å snakke om ukes) jobb er det ingen energi igjen når jeg kommer hjem. Faller ned i sofaen som en sekk og der småsover jeg mens tulla leker rundt meg (min mann passer på) og spør meg om alt mulig. Jeg svarer selvfølgelig etter beste evne og prøver å gi henne den mammaen jeg vil være. Men det er bare å si det som det er: det klarer jeg ikke.

Flere har sagt til meg at jeg bør sykemelde meg. I alle fall delvis, men jeg vet ikke...er jo ikke syk. Bare sliten. Noen som har erfaring med dette? evt.gode tips og råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde nok sykemeldt meg. Det er nok ingen som takker deg for den jobben du gjør, eneste du oppnår er å "ødelegge" deg selv. Det er faktisk viktig å kunne funger litt hjemme også. Om ikke du er syk nå kan du jo ende opp med litt av hvert seinere, da vil du nok tenke ganske kjapt-" hvorfor du ikke sykemeldte deg". Og det er jo ingen som sier du må være hjemme resten av svangerskapet, kan hende du bare trenger ett par uker til å komme deg på:)

Lykke til.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...