Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som kan dele sine erfaringer her?

aner ikke hvilken jeg skal kjøpe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker Medela Swing og er veldig fornøyd. Den kostet rundt 1000,. kr på apoteket. Den er elektrisk og kan også gå på batterier i tillegg til vanlig strøm.

Har brukt den mye mer enn jeg trodde pga brystbetennelse og tette melkeganger så jeg har fått litt erfaring med den.

Første gang føles det litt rart å pumpe, når man ser brystvorten bevege seg inn og ut trakten på pumpen.

Skrevet

Jeg bruker også Medela Mini Electric. Tror den koster rundt 1000. Fungerer veldig bra!! Fungerer helt supert!! Gutten min lå på nyfødtintensiven i 1 uke etter fødselen og jeg måtte da pumpe, pumpe, pumpe og pumpe for å få igang melkeproduksjonen så fort som mulig. På "pumperummene" på Riksen, bruker de også Medela. Men der har de dobbel pumpe, altså sånn at man kan pumpe begge samtidig. Har altså ikke erfaring fra annet enn Medela, men det har fungert kjempe bra for meg!!

Skrevet

Avent Isis IQ er jeg kjempefornøyd med. Brukte en mendela elektrisk pumpe i mange måneder, men Avent sin er mye bedre, synes jeg da! :)

Skrevet

Synes avent isis iq er best. Leide en elektrisk brystpumpe fra medela en stund, men synes avent sin er best..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...