Gå til innhold

hva faen er galt med meg!!!!!!!!!!


menisja

Anbefalte innlegg

har skrevet inn på småtroll men fikk bare beskjed om å være fornøyd med kroppen min jg=( ja når man har 12 kilo for mye er det jammen ikke lett!!! gutten er 5 mnd nå, har trent i 4 mnd spist normalt! men ikke en eneste kilo er borte!! raste ned i vekt etter mitt første svanger skap(ammet ikke) har ammet nå i 4 1/2 mnd jordmor mente at noen som ammet ikke gikk ned i vekt fordi kroppen så sterkt holder på ammefettet! men har ikke ammet på 2 uker(har ikke nok melk da) og har fått mensen tilbake og alt men ingen kilo borte!

 

hva skal jg gjøre?? har ikke kroppen stabilisert seg enda etter ammingen??

 

noen råd er dere snille!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

Jeg ammet i 9 mnd uten at det hjalp på vekten i det hele tatt! Og jeg spiste sunt underveis også! Sto bom stille på vekten.

 

Nå sluttet jeg helt å amme 1 januar, og begynte på ketolysekuren 4 januar. Har gått ned 1,7kg :-)

 

Aner ikke hvor lang tid det tar etter ammeslutt at hormonene er tilbake til normalen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde bla samme problem.fikk reductil raste ikke ned i vekt,men tok av 10 kg til jul,noe som også var mitt mål.på 3 mnd.

hadde mye vann i kroppen,følte at jeg mista det.svetta mye i beg av kuren.

jeg er i "mot "ketolyse ,grete roedesuppekurer osv.jobber skift,3 barns mor med en mann som er selvstendignæringsdrivende så da føler jeg at jeg ikke klarer å telle kalorier osv.og hvordan blir det når man slutter med feks ketolyse og skal spise normalt.jeg tror faktisk at da komme kiloene tilbake.

dette er min oppfatning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som er bra med ketolyse er jo at man gradvis skal introdusere mer karbohydrater i maten etterhvert. Og da vil man bli mer bevisst på hva man spiser og innholdet. Da blir det en livsstilsendring og ikke en slankekur slik jeg ser det :-)

Men klart, om man plutselig kutter ut en dag og propper seg full uten å tenke over det så kommer sikkert kiloene tilbake ja.

Et sunt vekttap er på 0,5 til 1kg i uka, da har man bedre sjanse til å holde vekten nede når man går over til normalt kaloriinntak mener jeg....

 

Arrester meg om jeg tar feil, men dette er min oppfatning :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...