Gå til innhold

Er nå 9 uker og 4 dager på vei, forteller man det snart til folk? altså ikke de aller nærmeste?

Anbefalte innlegg

Når tenker dere fortelle det, til feks studiekamerate, bekjente, tanter, osv?

Pga oppblåsthet så syns det jo på magen allerede, he he.

Alle må jo selvsagt følge sin egen magefølelse på slikt. Men skal jo være temmelig sikkert nå. Var på ultralyd, og der lå den lille knerten og vinket og viftet med armer og bein! :) Skjønner nesten ikke at det går an jeg!

Fortsetter under...

Hei, vi har allerede fortalt det til alle tror jeg.. Fortalte det bare 4 uker på vei til famile. Sjefen og kollegaer fikk vite det for 2 uker siden. Var så mye syk og plutselig sovnet på jobb - så tenkte det var likeså greit:) Har jo tenkt at det kan gå galt - men da hadde det vært godt å ha noen å snakke med om det! Er 10+3 idag:)

vi sa deet når jeg var 8 uker på vei til nærmeste familie, pga situsjonen ble sånn at vi synes det var best å fortelle det.. nå har vi fortalt til venner ol. også, bare jobben igjen.. så det sprer seg vel snart tenker jeg...

synes det er mye bedre at folk vet enn omvendt, ble beroliget av det

Jeg er 8 uker på vei, og har ikke fortalt det til noen. Men det begynner å bli vanskelig nå. For jeg har begynt å bli litt dårlig. Det er jo begrenset hvor lenge man kan ha omgangssyken og si man går på antibiotika :-)

Vi har lyst til å vente til uke 12, pga. to tidligere SA. Skal på KK i løpet av måneden, så mulig vi forteller det etter dette. Blir utrolig stas å fortelle det!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...