Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Helt greit navn det :-) Leandra - Leander blir på samme måte som : Marte - Martin Olava - Olav Erika - Erik Martine - Martin Bente - Bent Johanne - Johan
Synnøve_Solbakken Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Liker det ikke. Liker heller ikke Leander...
Gjest ->>- Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 "Jeg fikk ikke gutten jeg hadde planlagt navn til i flere mååååneder (helt fra jeg fylte seksten), så jeg ble nødt til å skrive det om litt. Det stod mellom det og Jeanett-Michelle."
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #8 Skrevet 9. januar 2008 Skjerp dere unger... Leander er da et kjempefint navn. Leandra har jeg aldri hørt, men det var helt ok
Vipsenmamma Skrevet 10. januar 2008 #10 Skrevet 10. januar 2008 Like ille som Leander. Som er grusomt.
ma-85 Skrevet 10. januar 2008 #11 Skrevet 10. januar 2008 Var vel bare tidspørsmål før man måtte finne på et jentenavn fra Leander, ja Synes ingen av dem er fine, desverre. Da ville jeg heller brukt Leonarda, om det er den type navn du liker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå