LykkeligSomMamma Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Hei, vet noen av dere om et sted med kort ventetid for dette? Helst i Oslo eller ikke så langt unna. Ser ut til at runde nr 3 på Nordica heller ikke klaffet så vi vurderer undersøkelser og tenkte kanskje noen av dere har tips til hvor man kan få foretatt sånt uten å vente i en evighet.
ElleL Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Hei, Jeg var på Kongsberg like før jul og fikk gjennomført en HSG-undersøkelse. Ringte gynekologen min på en mandag for en henvisning. Ringte deretter rundt til sykehusene. På Riksen var det fullt, Tønsberg tar ikke imot noen som ikke bor i Vestfold, Moss hadde maskinproblemer og Sarpsborg var også fullt. Ringte til Kongsberg og fikk tid allerede torsdagen. Henvisningen hadde ikke kommet, men de var kjempesøte og lot meg likevel komme inn. Lovet å ettersende henvisningen og det gjorde jeg over nyttår. Jeg valgte HSG da lapraskopi krever sykemelding. Lykke til.
Chaiemae Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Du skal ringe på første mensdag (HSG) og er du heldig kan du komme inn på riksen. Jeg fikk ikke plass der og ringte derfor til Sarpsborg. Der kom jeg inn. Fikk dessverre ikke det svaret jeg ønsket da begge egglederne var potte tette ( Lykke til!
LykkeligSomMamma Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2008 Hei og tusen takk for svar begge to! Dette forumet er topp Vi får se om det blir en HSG på meg snart da, skal snart i gang med 4. inseminasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå