Gå til innhold

Trenger litt inspirasjon og gode råd...

Anbefalte innlegg

Jeg er vant med å trene 6 dager i uka, lagidrett på ganske høyt niva. Men har aldri likt eller hatt motivasjon til å drive med så mye egentrening.

Nå som jeg er gravid kan jeg ikke trene sammen med laget mitt lengre, og lurer dermed på hva jeg skal gjøre???

Jeg hater å løpe langs vei, skog og mark! Spinning er enda hakket verre, om mulig! Ser ikke for meg at eg drar i et basseng alene heller liksom. Og nå er jeg på tur å bli gal av ikke å trene, forslag på gode alternativer?

Jeg vet at det ikke blir å gå lang tid etter fødsel før jeg er tilbake sammen med laget mitt, hehe..

Forslag taes imot med takk :)

Fortsetter under...

Høres ut som du misliker en del ting, som kunne vært aktuelle.

Du kunne jo gå på aerobictimer eller andre gruppetimer, fins utrolig mye forskjellig - nå vet jeg ikke hvor i landet du bor og hvordan tilbudet er. Det viktigste for meg er at det er enkelt å komme seg på trening, når jeg først er der går det meste lett. Du kan jo tenke gjennom hva som er viktigst for deg. Tror jeg ville gått på en spinningtime eller to, det er effektiv trening og vet ikke om noe risiko forbundet med det. Gi det en sjanse :-)

Du kan også gå på ski og på dansetimer. Ellers fins det jo også vanngymnastikk, som ikke er like enformig som svømming - og det er utrolig bra trening.

Volleyball kan jo også være et alternativ, hvis det fins lag der du bor.

Håper du blir inspirert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...