Gå til innhold

Dag 2 av 3 dagers kuren..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikkje vegt meg enda. Tenkte eg sku drøya veginga til fredags morgon når eg er ferdig med kuren. Men veit ikkje heilt kor nøyaktig eg får målt ein evt vektreduksjon. Har berre sånn "gammaldags" vekt som kun viser heile kg og ikkje er veldig nøyaktig. (Har bestilt digital vekt i dag).

Men MÅ vell nesten gå ned i vekt av så lite mat....??

Dag 2 av kuren (i dag) har i grunn vert grei med god mat. Pølser i brød til middag og alt :) Men kvir meg til i måro. Då skal eg blant anna ha ein heil kopp tunfisk til middag, og eg hate tunfisk. Da veks i munnen på meg. Dag 1 så skulle eg ha 1/2 kopp tunfisk til lunsj, og då holdt eg meg for nasa for kvar bit og skyllte ned med 2 kopper te. Så då blir da vell 4 kopper te i måro for å skylla ned 1 heil kopp.... Men men.. går eg ned så er da verdt da.... :)

Kuren går jo egentlig ut på 3 dager med kur og så 4 dager med vanlig mat. Men eg tenkte eg sku rett over på ein eller anna form for milkshakekur på fredag til mandag, for å få litt fart på kiloane som skal av. Er sikkert ikkje verken smart eller forsvarlig, men begynne å bli lettare desperat etter å gå ned i vekt no... Har 10 kg +/- til overs etter ein fødsel for 9 mnd siden, og dei vil visst ikkje av. Går jo ein del turar og sykler på treningssykkelen min, men har vell ikkje lagt om kostholdet tilstrekklig før etter nyttår... og blei jo eindel "Nei-mat" og snop i jula... så dei kiloane som evt var komt av før jul, dei kom nok på igjen.... :(

Men men.... får vell smørra meg litt med tolmodighet...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...