Gå til innhold

kan de se noe nå...??


chick28 blir trebarnsmamma=)

Anbefalte innlegg

På UL??

Er 6 uker på lørdag, her sterke tiltakende smerter i magen/underlivet nåda.... Kommer og varer i 20-30 sek og går så over.

Om jeg ringer og får er UL time i morgen.... er det noe vits i??

Uff, nå er jeg nærvøs....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres absolutt ut som du har en livmor som vokser :)

Hvis jeg var deg ville jeg kanskje ventet til jeg hadde passert 6 uker for å være sikker på å få se hjerteaktivitet, Jeg hadde min første UL da jeg var 6+1 og da fikk vi høre hjerteslagene. Har lagt merke til at en del ikke har sett hjertet slå når man er 5 uker, det kan være litt tidlig.

 

Du, dette går helt sikkert kjempebra :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde stikninger og smerter jeg også..men ga seg etter jeg kom til uke 6 da..men nå har jo jeg to fra før og den har vært utvidet to ganger før ..så kan være livmora di som strekker seg..og du har jo kanskje to også..så da strekker den seg kanskje litt mere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er 5+5 evt på ultralyden da....

Jeg har hatt mens murringer hele veien men dette er mye verre en det...

Uff.... får se hvordan det kjennes ut når jeg våkner i morgen..

Dette har jeg ikke ork til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper det er bare det, men å roe seg ned med dette er ikke greit...

Klarer ikke roe ned... er så ekkelt.

Min har vert utvidet en gang tidligere, ARG... ble noe nedstemt nåda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var på innvendlig ul i uke 6 (6+0 vel og merke) og da så vi ikke noe hjerteaktivitet, så når jeg kom tilbake når jeg var i uke 7 (7+2), så vi hjertet banke!!=) jeg ble bare mer bekymret etter at jeg ikke fikk sett hjertet banke første gangen så jeg anbefaler å vente litt til. ihvertfall til du er over 6 uker. hadde akkurat sånne smerter som du beskriver. takvise smerter som gav seg etter 30 sek ca... det er nok bare voksesmerter i livmoren din. dette tror jeg går bra jeg. lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg hadde masse mensmurringer og stikninger og vondt av og til jeg også..i ALLE svangerskapa mine..

Helt normalt altså..nå er jeg nesten urolig for jeg ikke kjenner så mye av det..hver sine bekymringer hehe..

 

Så kjære deg..dette er helt normalt..tenk visst det er to der da? da kan jo hende du kjenner det mere enn vanlig også..siden det er to som vokser der inne..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, takk folkens=)

Skal prøve å lavær å sette meg selv i enda mer betenkt situasjon med UL i morgen... Har den egentlige timen når jeg er 6+6 så får vente til da.

Var bare så rart, kom så plutselig, i dag har den "minste" dongeribuksa stramma godt over magen og... høh... og plutselig sterke smerter, føles som mensen skal komme i hvert øyeblikk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også har litt menssmerter/tak i magen fra tid til annet, men jeg tror det er normalt....jeg var på innvendig ultralyd i dag, og da så de kun at spira ligger der den skal....kunne ikke se hjerteaktivitet i dag...er 5+6 i dag. Skal tilbake om 4 uker, og da kan vi se hjertet slå :)

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Lindus=)

 

Da skal jeg ikke på noe UL i morgen, hehe...

Da skal jeg vente til jeg er 6+6=)

Jeg er 5+4 i dag...=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møre og romsdal... er du langt unna meg da?=)

Jeg har termin 8 september!!!=) Såååå lenge igjen til!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, da er jeg nok langt unna deg....holder til i Buskerud jeg....skal føde på sykehuset Buskerud.....Ja, det er inmari lenge til, men vi får satse på at det går fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja da var det et stykke mellom oss gitt=)

Får krysse fingrene for at tiden flyyyyyr, vrtfall helt frem til UL når vi skal lete etter hjertet/hjertene... eller ha vareopptelling som ei så pent sa her en gang=) hehe...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg er faktisk litt spent på den vareopptellingen....hehe....fikk positiv test så inmari tidlig...5 dager før ikm....og det kan visst indikere tvillinger er det noen som sier....også har jeg allerede fått mage....snodig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe=)

Jeg foretrekker å holde meg litt anonym når det gjelder sted, da jeg vet at noen kjenninger av meg er innpå her, og det er svært få som vet at jeg er gravid, og som vet at vi prøver og spes at vi har vert på tur og fått gjennomført prøverør... Sender deg en pm jeg=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lindus...

Oj, magen har begynt å komme??? Shit det var jo tidlig men koselig, skulle ønske jeg begynte å få mage jeg, kjenner ene buksa strammer mer enn vanlig da men=)

Jeg hadde test dag tirsdag 1/1 men fikk positiv test allerede onsdag 26/12 så det var tidlig da (6 dager før tiden)... og hadde en hcg-verdi på 322 på dag 14=)

Håper på to små bankende hjerter om 12dager!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, magen har virkelig begynt å komme...men er jo ganske så oppblåst også da....men har måttet kjøpe mammabukse allerede....fordi mine bukser er ubehagelig stramme gitt.....så det blir spennende å se...hvor mange det er....men mest sannsynlig så¨er det jo bare 1 da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann:)

lurer du på om du er gravid med en eller 2? viss det skulle vere to kankje det er grunnen til at du har ekstra vondt...da vokser vel livmoren fortere også...eg har hatt ekstra vondt denne gangen også og magen er synlig alle rede i uke 6...misstenker også to....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maria Isabell.

 

Ja jeg mistenker at det er to inni der=)

Skal på UL på mandag, da er jeg 6+2... gått over det som var skikkelig vondt, nå er det vanlig igjen og har ongen blødning eller noe....

så gleder meg til UL da=) Har ikke fått mage enda, kjenner meg oppblåst da=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var gravid med tvillinger sist, merket ikke noe annet den gangen enn nå..Men visste ikke at d var tvillinger før ultralyd i uke 18, ingen misstanke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...