Gå til innhold

ømme pupper


babysyk venter nr 2 <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei:-)jeg fikk ømme bryster i ca rundt uke 7.det kan man kjenne ganske fort.forrige gang også.da blei jeg tvunget til abort da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grunnen til at jeg spør er at jeg har ganske ømme pupper, og er en uke til mens..er spesielt om kvelden når jeg tar av meg bhen om kvelden,da gjør det vondtpoenget er at jeg aldri pleier å ha ømme pupper..men hvis jeg er gravid,er det vel uansett litt tidlig å feks få ømme pupper er det ikke? er jo en knapp uke siden eggløsning bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde veldig ømme bryster en gang.da tenkte jeg gankse fort på at jeg kunne være gravid.men,plutselig kom mensen noen dager etterpå.man kan bli lurt:-)du får vente å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp:) har egentlig ikke noen forhåpninger,får heller bli positivt overrasket..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Jeg er 8+2 og har ikke ømme pupper enda... Hadde det heller ikke i de forrige svnagerskapene mine....

Mens andre har jeghørt har hatt ømme pupper fra 3+ uker..Er nok veldig individuelt:-)

 

Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei du:) er bare og kikker innom her fra 3. tri. Vil bare si at det er sikkert veldig forskjellig, men da jeg ble gravid kjente jeg nesten alle symptomene allerede 1-2 uker etter el.. Spesielt ømme pupper! Husker jeg ble helt gal av det. Det var så vondt og jeg bare visste hva som foregikk, men turte ikke håpe for mye.

 

Lykke til iallefall (hvis det var planlagt og ønsket da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Var faktisk pga ømme pupper jeg fikk mistanke om at jeg var gravid. Så hadde det fra et par dager før IKM.,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ømme pupper rett etter el. testa positivt 5 dager etter el.så hadde skikkelig spreng. sånn ejg skjønte jeg var gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg plages faktisk med ømme/vonde pupper bestandig 1 uke før jeg skal ha mensen.

Grunnen til at jeg mistenkte graviditet var at jeg ikke hadde ømme pupper i d hele tatt.

Men alle er forskjellige, og jeg har lest at d er fullt mulig å få vonde pupper såpass tidlig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...