Gå til innhold

BIM treff på Phileas Fogg tirsdag 22.01 kl 19:30

Anbefalte innlegg

Takk for sist til dere jeg traff på tirsdag - kjempekoselig. Håper på samme stemning den 22. Alle med store og små mager er velkommen. Jeg bestiller bord når det nærmer seg og jeg ser hvor mange som kommer. Sist var vi mager med spenn fra februar til ut i juni og alder fra 20-tallet til snart 40.

Fortsetter under...

Hei!

Jeg pendler til Haugesund og vet ikke ennå om jeg får fri fra jobb eller ikke... Når er den siste datoen jeg må gi beskjed om jeg kommer? Er det nokk å bare gjøre det her eller må jeg påmedle meg på en annet måte?

Annonse

Det var kjekt å høre Lykkeli, alltid godt å få bekreftet at alt er fint med den lille..... og ikke minst kjekt at det blir noen flere gutter, hihi, de fleste skal jo ha jenter virker det som...

jeg regner også med å komme på treff den 22 januar, vi sees da..

Hei!

Jeg har termin i august og har veldig lyst å komme, har vært sengeliggende med kvalme i 3 uker, men har nå fått prostafen av legen og er mye bedre.

Så jeg håper jeg kommer, gir beskjed nærmere om det ikke går.

Men hva gjør dere på disse treffene?

Går ut i fra dere spiser og prater??:)

Kjekt å vite bare.

Ha en fin kveld:)

Annonse

Hei. Hørtes morro ut å treffe andre gravide. Er dette for alle som vil eller kjenner dere alle hverandre? Krysser litt fingrene for at det er flere som meg som ikke kjenner noen på dette treffet, litt skummelt hvis ikke. ;D

Jeg er 23 år og jeg og min samboer skal få oss en liten gutt, termin 12 juni. Hadde vært kjempe å kunne få kontakt med noen i samme tilstand.

Hei! Jeg visste ikke om disse treffene før nå.. jeg blir gjerne med:) Jeg har termin 29 mai og har nesten nettopp flyttet til Stavanger, så jeg kjenner nok heller ingen på dette treffet. Men veldig gøy å bli kjent med mange nye!:) Gleder meg!

Treffet er for de som vil og formålet er å bli kjent med andre gravide. Det er sosialt og det git en mulighet til å utveksle erfaringer/stille spørsmål etc. til andre i samme situasjon. Aldersspredning 20-40 år ca, noen er førstegangs andre flergangsfødende.

Hei alle sammen

Vet ikke om noen av dere husker meg. Var med på ett par treff i høst. Mange eksamner før jul førte til at jeg ikke fikk vært med på flere treff.

Hadde egentlig termin 29. januar, men jeg har allerede født! Gry28 husker jeg har termin 27.januar...

Jeg fødte 8.januar, en herlig liten gutt!! Håper dere sier ifra når dere har født, slik at vi kan møtes med babyene våre!!

Klem fra mor med et lite nurk utenfor magen :-)

halloen:)

Gratulere så mye med gutten, var Georg ikke sant? Så i avisen at dere hadde fått. Stemmer at jeg har termin den 27- bare 5 dager til. Vi gleder oss kjempe masse:)

Hadde vært kjekt med treff etter fødsler ja, kanskje vi skal lage en mail liste??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...