Gå til innhold

Noen med erfaring med bruk av klexane ved ivf??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i gang med forsøk nr 2,og denne gangen skal jeg bruke Klexane samtidig som jeg tar gonal-f (300ie)..

Regner med at det er for å bedre blodgjennomstrømminga,slik at egget forhåpentligvis fester seg..

Noen med erfaring??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen egen erfaring lillir,

men har lest om mange som har gode erfaringer.

Har god tro for deg denne gangen,og ønsker deg lykke til !

God klem :o)

Skrevet

Takk for oppmuntrende ord "vilsågjerne"..

Må jo ha troen på at det vil gå bra,men skepsisen stikker liksom innom av og til også..

Er jo en berg-og-dal-bane denne prosessen..

Første steg nå blir vel å håpe på egg som blir befruktet..

Fikk 6 av 7 sist gang,så krysser fingrene..:-)9

Klem..

Skrevet

Hei.

Jeg har brukt klexane v innsetting i fryseforsøk og ble gravid da. Tok klexane til uke 13. Det gikk galt langt uti svangerskapet(uke 22) men det har ikke noe å gjøre med klexanen.

Ei arbeids kollega tok klexane samtidig med puregon sprøyter og ble gravid da og fått ei frisk jente.

Jeg skal nå i gang med ny runde og skal også ta klexane fra sprøyte start,puregon.

lykke til

Skrevet

Hei. Etter det jeg forstår er det nå flere klinikker som setter oss på Klexane. Det gjelder hvist spesiellt privatklinikker. Klinikken jeg bruker har gode resultater på dette etter det jeg skjønner. Jeg får det på blåresept. Jeg tar Menopur og Puregon i tillegg. Det blir en del sprøyter av dette. Blir spennende hva ultralyden hviser på fredag. Planlagt uttak i uke 3.

Skrevet

Hei dere..

Kjekt med respons på innlegget mitt,takk for det.

Veldig kjekt å lese at klexane kan være positivt.

Velger jo å tro at det er en kombinasjon med flaks,medisiner og tidspunkt som kan gi positive resultater..:-)

Lykke til alle sammen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...