Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Vi vurdere at vår lille gutt skal hete Simon... Hva mener dere?
Da HarViTreUnger Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Jeg synes at navnet er litt "hardt" på norsk og foretrekker derfor Simen. Men det er jo helt greit og jeg hadde ikke reagert negativt på navnet om det hadde vært brukt i min omgangskrets.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Jeg liker også bedre Simen, Simon blir mer bibelsk. Simen er en skøyer, Simon er mer alvorlig og selvhøytidelig.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Næh, kjenner en skikkelig skøyer-Simon, jeg:) Liker det, gir gode assosiasjoner for meg iallefall.
Vipsenmamma Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Jeg liker også bedre Simen, Simon blir for bibelsk for meg.
Vannmann35 Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 Her er jeg helt uenig - Simon er et nydelig navn som får meg til å se for meg en staut blond kar. Simen er et feminint og puslete navn synes jeg, og på engelsk blir jo navnet ganske ekkelt også... Nei - gå for Simon!
Nordlyspar♥ Skrevet 10. januar 2008 #7 Skrevet 10. januar 2008 Synes det er et vakkert navn, min bestefar hadde det til mellomnavn. Og ville gjerne at hvis vi en gang fikk gutt, så skulle han hete det... men der satte sambo foten ned, han liker det ikke... hmgrr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå