Gå til innhold

Prinsessene har det bra:)

trønderpia 35

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ul og kontroll i dag. Store fine barn og de ligger ennå på vekstkurven til en. Ikke rart dette begynner og bli tungt. Er i uke 35 nå. Livmorhalsen hadde krympa 1 cm, men har fortsatt 4 igjen. Har hatt en del kynnere og ba spesielt om de kunne skjekke den.

Så var det nedturen da.... Fikk ikke overbevist legen om ks i uke 37, så jeg må vente til 4 feb. Ikke skjønner jeg hvordan det skal gå med alle disse plagene. Synes ikke de skal dra det ut i det lengste på bekostning av mors helse. Vi skal da greie å ta vare på de etterpå også. Og ja, jeg vet at det er til det beste for de, men det er kun noen få dager om og gjøre. De dagene er gull verdt for meg og min psyke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at alt er fint med jentene! Flott at veksten er som den skal, dei trivest nok godt i hulen din :)

Føler med deg ang keisersnittet. I uke 37 er ein jo i teorien ved fullgått svangerskap, så då bør vel mors fysiske og psykiske helse veie tungt?? Nei, forstår at det ikkje var det du håpa på...

Men masse masse lykke til! Innen få uker får du uansett holde prinsessene i dine armer :)

Skrevet

så bra at alt var som det skulle.. og flott at de er store da...skjønner det er lenge å vente.. hold ut.. og jeg tror vi får uventet energi til barna etter fødsel..

Skrevet

En får ta en dag av gangen og prøve å se lyst på det:) Det hjelper mye med støtte fra dere her inne. Utenforstående har jo ikke den fjerneste anelse hva det vil si å gå med to.

Lykke til videre til dere også :)

Skrevet

Samme her, har termin 26.2, prinsessene har det bra men dronninga abdiserer.

Fikk keisersnitt 16 dager før terminen med minstegutten min, men tvillingene skal jeg ha til 13 dager før. Det er litt rart. Men sjansen er jo stor for at noe skjer før, så vi får håpe på det. Syns bare det er ekkelt å tenke på at vannet f.eks plutselig går også kommer jeg der midt på natta eller i helga eller hva som helst, og ingenting er klart og forberedt på et tvillingkeisersnitt. Nekter å tro at de alltid er bemannet til å ta det på strak arm i tilegg til alt annet. Har opplevd at det har vært ganske rare, inkompetente reserveløsninger der hvis jeg har kommet fordi jeg har vært usikker på noe. En er så sliten og på tuppene fra før, og masse usikkerhet, er jo litt annerledes med tvillinger, så en trenger liksom ikke usikkerhet fra personellet også. Ja ja, jeg for min del bare kikka stort da jeg fikk timen, har ikke giddet diskutere det med dem enda. Får se litt etterhvert. Akkurat nå orker jeg ikke tenke på mer enn dagen i dag, så....

Skrevet

Hallo. Jeg prøvde og forklare legen at jeg ikke takler det hvis fødselen setter i gang av seg selv. Har to ks fra før som ikke har vært noe særlige. Skal ikke komme mere inn på det her og skremme dere.. Men, jeg for min del har stort behov for å prøve å planlegge ks og fødsel best mulig. Er live redd for at det skal bli som forige gang. Og dette har jeg tatt opp med alle legene helt i fra uke 6. Det som ble resultatet sist jeg nevnte det, var at det var til det beste for ungene og vente lengst mulig og da fikk jeg bare ha litt panikk for fødselen..Prøver og fortrenge fødselen og tenker som så at jeg ant er så sliten og klar innen uke 38 at jeg er bare glad de kommer uansett hva som skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...