Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jo "välkommen" :)

Jag har termin 23 juli så inte så länge innan dig :) Gratulerar på 12 veckor!! Härlig känsla?

Är det ditt första barn? Första här, längtar som bara den. just nu så känner jag mig inte så gravid. inte illamående bara lite trött. så det är otroligt att det är något där inne! :)

tusen takk :) deilig å være ferdig med de 12 første ukene ja (selv om det egentlig er 1 dag igjen da. bikker 12 uker på fredag). føler jeg kan puste lettet ut da. dette er mitt første barn. er en utrolig spennende følelse. jeg er dessverre fortsatt kvalm. går og brekker meg for ingenting. men har litt mer energi nå da. det er deilig. det var noen uker hvor jeg lå og sov hele dagen omtrent. jeg skal på ultralyd om en uke. gleder meg utrolig til det. gleder meg til å se det lille nurket igjen. har allerede vært på 3 ul pga blødninger, men får nok se litt mer nå enn jeg gjorde i uke 8.

åh så spännande! Tänk du kommer se skillnad från de andra ul! Vi har varit på 2 st och ska på ett nytt i slutet av januar. Jag ska ut och flyga och vill bara ta en ekstra koll innan jag ombord stiger planet...sen är vi såååååååå nyfikna på om det är en tjej eller en kille...haha så det är kanske bara en ursäkt det med flygningen..hihi.

uff, kvalme...blaäää... har varit massa kvalm, men gud så fort man glömmer att man varit det! Man har det för bra vet du. ska tänka på dig när jag känner mig sliten och tänka .- jag är i alla fall inte kvalm! :)

ja, gleder meg masse til å se forandringen. da jg var på ul i uke 8 hadde jeg vært der en uke tidligere, altså i uke 7. da var det utrolig stor forskjell. man kunne se at babyen sprella med bena i uke 8. en helt utrolig opplevelse. så blir spennende å se forandringen dennne gangen. vi er også kjempe spente om det er gutt eller jente. har jo ingen spesielle ønsker, begge er like velkomne, men er veldig nysgjerrig. har et lite håp om vi kan få vite det til neste onsdag. har hørt om flere som har sett det i uke 12, 13. hvis ikke får vi vente til ordinær ul i februar.

vi får følge hverandre litt opp da. skal se etter deg her inne i slutten av januar og se etter en oppdatering etter ul. så skal jeg legge ut en rapport etter ul om en uke.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...