Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #26 Del Skrevet 7. februar 2008 Nemlig. På vgs så vi en lignende film om røyking og svangerskap. Så den dagen jeg ble gravid var det IKKE vanskelig å slutte. Alle gravide burde få se den filmen første time hos jordmor eller lege! Å røyke når man er gravid og attpåtil skylde på at det gikk bra for moren min, vennina mi, den første førdt er så latterlig og tegn på uvitenhet at jeg blir helt syk. Gikk ingen av dere på skolen da??? Røyksuget sitter i hjernen.. så som en over her har nevnt.. gjør hva som står i deres makt for å slutte. Å tenke på det og kanskje ta en nikotin tyggis er bare ikke nok. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136485815-noen-som-ikke-klarer-slutte-%C3%A5-r%C3%B8yke/page/2/#findComment-136779901 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #27 Del Skrevet 13. februar 2008 jeg skjønner ikke i det hele tatt hvorfor dette er et diskusjonstema. er det ikke en selvfølge at man slutter å røyke når man blir gravid. jeg sluttet for 1,5 år siden- da ble jeg gravid. jeg var uheldig å hadde en spontanaboert men begynte alikevel ikke å røyke igjen. nå er jeg gravid på ny.- skal føde denen mnd og kunne ikke følt meg bedre. vi er da voksne- voksne får barn- dersom du ikke kan ta et voksent valg og den rette avgjørelsen så ikke få barn. alle vet hvor skaldelig røyk er og alikevel driver dere å sutrer inne på denen siden for å få sympati. det er ikke syndt på dere- dere tar et valg- og da får dere ta konsekvensene med på kjøpet. det er bare synd at en liten skapning i magen din også må dele på de konsekvensene- han/hun fikk ikke et valg en gang. dere er egoistiske og umodne, å det er så syndt på meg, klarer ikke slutte- har du hørt for noe sånt tull. det er da vel ingen her som drikker heller- fordi det er farlig.- det samme gjelder røykinga!!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136485815-noen-som-ikke-klarer-slutte-%C3%A5-r%C3%B8yke/page/2/#findComment-136839507 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå