Gå til innhold

vektoppgang

Anbefalte innlegg

Skrevet

av rein nysgjerrighet:

hvor mye var startvekten deres, hvor langt er dere nå på vei og hvor mange kilo har dere lagt på dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg veide 127,5 kg når jeg blev gravid. Er nå 21 uker på vei og har gått ned 12 kg.

Skrevet

jeg veide 87 da jeg ble gravid og er i uke 25 nå veier 87.

Skrevet

veide 118 før graviditet. er nå 33 uker og veier 110. veldig fornøyd med det!

Skrevet

Jeg var 100 kg som startvekt, 28 uker på vei 120 kg nå. Så ikke alle går ned...

Skrevet

jeg startet på 118,5 før jeg ble gravid. er nå i 27+1 og veier 117.

Skrevet

jeg har gjennomgått to svangerskap. nr1 var startvekt 95 ved termin 125kg!!!!!!! la på meg rimlig mye liksom, men spiste masse sjokolade da, så får vel skylde meg selv.. nr2 veide jeg 106 ettersom det kom rimlig tett på og jeg ikke hadde gått ned alt etter forrige gang, ved termin veide jeg da 108... men da kjørte jeg strigth løp.. Men har gått ned alle kg nå da, minste er 2 år.. Veier faktisk mindre nå enn da jeg ble gravid... 89, he, he, driver med vektnedgang enda da..

Skrevet

Hei:) Jeg var 74 kg da jeg fant ut at jeg var gravid.. nå.. er jeg 87:(

Såe.. sånn er desverre det... mest min egen feil, ikke så veldig flink med kosthold, og trening har jeg kuttet heeelt ut:( ikke bra.. jeg vet...

Skrevet

93 da jeg ble gravid, 98 nå. er nå i uke 34. ikke værst d :o)

Skrevet

jeg var 93 når jeg ble gravid, nå er jeg i uke 37 og veier 14 kg mer... synes det er greit, for jeg tror det ligger på magen. får på alle bukser som jeg brukte før jeg ble gravid, bare at jeg ikke får lukket de.

Skrevet

Jeg har gått opp en kilo er i uke 33. Startvekt 94 kilo nå 95! Men veldig glad for det. var litt bekymret for barnet, men legen sier att det gjør ingenting. Er det noen som vet hvorfor vi overvektige ikke legger på oss så mye?

Skrevet

Så utrolig flinke dere er....

Missunli ;-)

Jeg har gått opp 9 kg, og er i uke 24. (hadde nok å ta av fra før, men det hjalp ikke)

Skrevet

Veide 122 da jeg ble gravid, og det gjør jeg fremdeles. Er i uke 15. Dette er min første graviditet, så jeg er skikkelig bekymra for at kiloen plutselig skal komme dettende på meg. Huff.

Skrevet

Jeg er 34+6 på vei, veide 109 på første veiing og veide 110.8 hos jordmor forrige tirsdag! Håper at jeg ikke legger på meg så innmari mange kg til..... :S

Har kun fått mage jeg! :)

Skrevet

er i uke 36 og veier 113kilo, begynte på 85 ca aå har gått opp enormt men men.. alle kan ikke være like heldige har jeg skjønt.. sliter med bekkenet så har ikke fått trent sånn som vanlig...

Skrevet

Vet ikke helt hva jeg veide når jeg ble gravid, så derfor har jeg tenkt å bruke første veiing hos legen... Var der i dag, og veide da 103 kg... Håper å ikke gå opp så fryktelig mye, men er vel ikke så lett å styre dette så lenge man spiser sunt og fornuftig?

Skrevet

Jeg veide meg for første gang hos legen i uke 9, da veide jeg 100kg.

Er nå i uke 22 og veier 100kg.

har gått ned i mellom tiden, men bare til 98 og nå er jeg oppe i 100kg igjen.

Skrevet

Jeg veide 95,5kg før jeg ble gravid, er nå 20 uker på vei og er 2 kg i minus..

Skrevet

jeg var 97 før jeg ble gravid er nå i uke 28+5 og veier 108...

fikk vite at fostre var mye større en gjennasnitte, så d har vel litt å si:)

Skrevet

Jeg veide 99 da jeg ble gravid, etter å ha gått opp 5 kg det siste halvåret. Nå er jeg 27 fullgåtte uker og har gått opp 4 kg, til 103. Det er jeg veldig fornøyd med. Forrige svangerskap gikk jeg opp 25 kg. Hvis jeg skal gjøre det denne gangen må jeg gå opp nesten 2 kg i uka resten av tida... Det klarer jeg vel å unngå... Hihi

Skrevet

Veide 84 kg da jeg ble gravid og er nå i uke 34 og veier 97 kg, har gått opp 13 kg. og det er egentlig max-oppgangen jeg hadde gitt meg selv, men vi får se! har to flotte hunder jeg går tur med hver dag og håper og tror de skal hjelpe meg til ikke å gå opp så altfor mye mer i løpet av de siste 6 ukene:)

Skrevet

Jeg var 94.5 kilo er nå 15 uker på vei og veier 92kilo er veldig fornøyd me det :)

Skrevet

startet på 118,5 da jeg ble gravid. er nå 30 uker og hos jordmor i dag veide jeg 118,1

Skrevet

startet på 85 og nå etter 11 uker 95,5. Gått opp 10,5 kg!!!!

Har trent og spist ca. 2000 kalorier per dag. Ett eller annet er helt feil. Legger inn alt jeg spiser på vektklubb.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...