Gå til innhold

Teste positivt lenge etter IKM


Lemonia

Anbefalte innlegg

Er det flere her som har testet positivt lenge etter IKM? Dette er min første syklus etter SA så jeg har ikke hatt mens innimellom. Jeg vet når jeg hadde EL pga tester, og pga reiser hadde vi kun sex rundt EL så det kan ikke ha blitt noen befruktning etterpå. En uke etter IKM tester jeg svaaaaaakt positivt. Ingen tegn til mens, masse murringer og stikninger i magen og mye utflod. Flere som har opplevd dette? Er det forresten noen grunn til å tro at det skal gå galt fordi jeg testet positivt så sent, eller er det andre forklaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg testet ikke positivt før jeg var over 5 uker på vei. Det er ikke noe farlig. Vent noen dager og test igjen, da vil den nok være sterkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg og føler meg litt i samme sit. som deg, bare at eg ikke har forventet mens før på førstkomende tirsdag. 6 dager til så venter i spenning. Eg hadde SA i okt. Og før dette skjedde så slo ikke testen min ut før i ca 5 uke. Eg skrev nettopp et innlegg for har hatt sånn stikninger i ve. side i dag. Vet ikke om det er "psykisk", med andre ord: om eg hadde reagert på dette om eg ikke hadde håpt på å være gravid. Prøver jo å legge merke til alt nå som kan minne om graviditet:) Har mye utflod som du sier, men det plier eg og å ha i uken før mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har testet positivt etter 5. og 6. uke også?

 

Jeg vet at jeg ble gravid i beg av desember, men fikk en kraftig blødning med magesmerter etter noen uker, så jeg konkluderte med at det ikke gikk denne gangen heller.

Men har forsatt vært dårlig. Kvalm, og "rar" i magen, svimmel, fryser, kjeempetrøtt. Så jeg tok 2 tester med en uke i mellom i jula. Hadde ikm 19. des, men begge var negative. Finner ingen logisk forklaring på disse symptomene, dersom jeg ikke er gravid. Kanskje jeg burde ta en ny test, ettersom noen tester pos. litt sent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...