Gå til innhold

Kan jeg få spørre dere Gravide???


**Håper**

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer på om dere hadde mye hvit-lotion aktig utflod etter EL og fram til IKM??? Altså før dere testet positivt???

 

Jeg har nemlig fått så mye hvit-lotion utflod. Kan jo liksågodt bety at mensen er på vei også...Har 6-7 dager igjen til IKM.

 

Måtte bare høre med dere. Takker for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har en del utflod, den er som oftest hvit på farge. Eller blank. Men nå vet jeg ikke helt om det er spesielt nå jeg har det slik, jeg syns jeg alltid har en del utflod jeg. Iallefall periodevis. Har aldri egentlig fulgt med på det, derfor heller aldri skjønt dette med el-slim osv.

 

Beklager at jeg ikke har et bedre svar til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hvit på fargen av utfloden min nå også...Om dette er mensen tegn eller graviditetstegn vet jeg nå ikke og jeg får bare vente litt til. Jeg har ikke funnet EL slim disse 3 mnd jeg har prøvd. Men jeg har da i hvertfall blitt gravid før, så satser på at jeg kan bli gravid igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei ikkje nødvendigvis at du har d, hadde hvit lotion -utflod jeg før jeg ble gravid!! å nå mens jeg er gravid er 12 uka på vei:)) lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man trenger ikke ha blank utflod for å være gravid. Min er som sagt hvit og jeg er 6 uker på vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er vel inviduelt. Leste litt om det på en side og stod at noen får økt utflod og gjerne hvitt-lotion og andre blir helt tørre.

 

Jeg får bare vente i spenning nå da. Føler meg ikke gravid ellers. Ingen stikkinger eller noe i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min forandret seg fra el til ikm ved at det ble mye mere, tykkere og hvit/gulaktig.. i forhold til den vanlige som jeg har veldig lite av, bare litt blankt nå og da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid vært plaget med veldig mye utflod så jeg har ikke klart å følge med på det før jeg ble gravid. Men jeg har merket etter at jeg ble gravid at jeg nesten ikke har utflod. Før måtte jeg bytte truse 2 ganger om dagen.. Helt ille..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...