Gå til innhold

Gravid student?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei:)

Jeg er også student, og venter mitt første barn. Studerer økonomi første året, og håper på å fortsette på skolen når den lille kommer til verden:) Blir nok en del hjemmestudier på meg ja! Ellers skal samo ha permisjon litt innimellom...:)

Hei :)

Jeg er 23 år og venter mitt første barn. Jeg studerer via nettstudier på BI, Markedsføring. Heldigvis er det sånn at jeg nok vil klare å fullføre dette året her, så ta ett år permisjon(jobber på siden også, 50%).. Har en samboer som heldigvis har en god jobb..Jeg bor i England, så planen var ett år med jobbing før vi flytter hjem, så ikke så mye "kluss i planene" egentlig :) ( Må hjem og ta det siste året)

Hei!

Er 24(snart 25) går på master i Marinbiologi ved UiO og vil ha et år igjen av studiene når jeg er ferdig med permisjon. Vi er studenter begge to, så i utgangs punktet har vi tenkt å ta et semester hver med permisjon. Men det er jo litt forutsatt at det går bra å pumpe og slikt siden knøttet ikke er mer enn 5 måneder i januar og spiser ikke så mye fast føde enda. Håper det går bra.

Jeg er student no, men er ferdig til sommeren. Så er veldig kjedelig å havne midt i mellom Får ikke fødsel stipend då. Er det noen som vet hva jeg har rett på? Har jobbet deltid. Har hørt at man kan søke videre studium for så og søke permisjon? Må man fullføre studium seinere då? Er nesten sånn jeg skulle ønske jeg hadde et år igjen på skolen :(

Annonse

Jeg har vært student med min første som nå er et år. Det er bare å spørre hvis noen lurer på noe, for nå har jeg lest opp og ned på regler og lover. Jeg fullførte siste halvåret som lærer med kolikkbarn og har tatt 20 stp denne høsten med hjemmestudier. Ingen permisjon, men 2 mnd på far. Tøft men har nå fått til å både være gravid og student og student og mor. Lykke til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...