Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Hun vil ikke ta den andre puppen,så jeg ammer på en pupp. Det er vel bedre enn ingenting vel???
r r r Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Så klart det! Du kan fullamme med en pupp. Tenk bare på dem som har tvillinger og klarer å fullamme - ett barn per pupp!
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Det er ikke farlig eller noe,siden det er bare en pupp som blir brukt???At den andre aldri blir tømt liksom? Den er det forsåvidt ikke melk i lengre heller..bare en liten dråpe hvis jeg klemmer på den.
r r r Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Så sant den andre puppen er tom og du ikke får spreng og klumper eller tette melkeganger skulle det ikke være noe problem. Har hørt om andre også som bare har ammet på en pupp uten problemer.
_svana_ Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Siden jeg fikk to på en gang fikk de bare en pupp hver. Men da ble begge brystene tømt, så jeg slapp evt. problemer med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå