Gå til innhold

Oth eller quinny freestyle????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen tvil, velg OTH!!! Har ei venninne som kjøpte Quinny freestyle til gutten sin og hun er kjempe misfornøyd med den. Vi har begge store unger og Quinnyen har veltet flere ganger når gutten har ligget og sovet i den. Dessuten er det mye mikk-makk og plast på den. Framhjulet skrangler. Og den er vanvittig smal i ryggen slik at han har rett og slett vokst ut av den i en alder at 1 1/2 år.

Vi har OTH og den er solid! Jeg har prøvd å velte den for jeg fikk litt skrekken etter episodene med venninna mi men jeg får ikke til å velte den altså. Den er stor i sportsvogndelen slik at vi har vogn lenge enda til jenta vår.

Freestyle vet jeg ikke noe om utenom at jeg nesten bare hører dritt om den. Skal du ha en vendbar vogn ville jeg derfor sett etter en annen som får lit mer skryt...

Men til deg som vurdere speedi eller urban j så for all del gå for oth`en!!!

Jeg har hatt begge deler, og speedi vogna er en skikkelig dritt vogn. Den har ikke ordentlig liggestilling eller ordentlig sittestilling, alt blir bare en mellomting. Den er bred, men veldig kort, målte vår til 82 cm fra enden av ryggen og ned til enden på fotbrettet, kalesjen er VELDIG åpen, den har liten handlekurv, er bred mellom bakhjulene og er skikkelig plastikk hele vogna.

Oth derimot er den beste vogna jeg noen gang har trillet, og ungen satt og lå kjempegodt i den. En utrolig god vogn som anbefales på det varmeste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...