Gå til innhold

Dumt med så mange kurer!!

Anbefalte innlegg

Ser at så mange her inne går på forskjellige kurer. Reducil, ketose osv....

Hva med å bare endre kostholdet, å trene litt mer??

Visst man vil gå varig ned i vekt, så hjelper det lite med piller og dietter!!

Da går man stortsett bare fort opp igjen, med det samme man slutter på dietten.

Poenget er jo å ha ett sunt kosthold som man kan leve med for alltid!!

Ikke pakke i seg piller, så man om noen uker kan pakke i seg pizza og godis så mye man vil. Da er jo poenget borte.

Ikke noe angrep på de som prøver disse kurene, har selv prøvd ketose. Det funket i noen uker, å ja, jeg gikk ned noen kg. Men gikk like fort opp igjen etterpå. Da jeg la om kostholdet, å begynte å telle kacl i stedet klarte jeg å gå ned 12kg på 2,5mnd. å da spiste jeg 5brødskiver pr dag, pluss endel frukt og en god porsjon middag!!

Vil bare at man skal tenke seg godt om hva man vil ha som mål. Er det å bare gå ned i vekt, for så å gå tilbake til sine dårlige matvaner, og så gå opp i vekt igjen. Eller vil dere gå varig ned i vekt??

Tenk dere om!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136484510-dumt-med-s%C3%A5-mange-kurer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan ikke bare endre kostholdet.. forbrenninga mi har stoppet etter to tette graviditeter. Å dette gjore sånn at jeg ikke gjikk end i vekt uansett hvor sunt jeg spiste å hvor mye jeg trener.. Så derfor er redutil mitt eneste valg.

Jeg har også prøvd å endre kostholdet og trene. Men jeg gikk bare ned noen få kilo, å så stoppet alt opp. Å jeg gikk ikke ned mer i det hele tatt. Så hver gang så ender det med at jeg mister motivasjonen.. Har hørt om en del som bare slutter å drikke brus, slutter med godis å så raser vekta av, men det virker ikke hos meg. Hadde spiseforstyrrelse når jeg var ynge, vet ikke om det har ødelagt litt for meg..

Så nå har jeg fått reductil, i håp om at det kan hjelpe meg litt på vei. Fortsetter og spise sunt og trene, å vil jo fortsette med det når jeg slutter på pillene. Så da burde jo vekta holde seg nede også.

Men noen trenger litt starthjelp. Det er ikke for alle det virker å legge om kostholder og trene, noen trenger hjelp. Å jeg skulle virkelig ønske at det var så "lett"som du skriver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...