Gå til innhold

BIM treff BERGEN

Anbefalte innlegg

såg det skulle vere et treff 1.mars. noen som har tenkt tanken?

Burde ikke vi Fra Bergen samlet oss en gang.. ikke heeelt ennå men må jo ta det litt tidlig for å kunne planlegge og for at flest mulig skal kunnne komme.. kjenner flere veninner som har fått gode venner av disse treffene og har lyst til det jeg også:)

kjenner ingen her som er gravide no så er litt vanskelig å prate me noen ,,,

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136484508-bim-treff-bergen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo Men hvis vi blir ganske få så kunne vi kanskje samlet oss med Aug, og juni... hadde vefrt artig å høre litt erfaringer... skulle jo trodd det var flere fra bergen som hadde i juli da, siden vi er nøyaktig produkt av "gullfeiringen" hehe...

hehe.. gull feiringen ja;) er nok et par sjeler til her.. kjenner to til som skal ha no men de har begge termin første uken i august... er ikke alle som vet om disse sidene heller, så er jo bare å vente litt så kommer de nok inn her:) ellers alt bra med dere?

Annonse

Annonse

Jeg blir også med på treff! Synes det er greit med de treffene som går over tre termin-mnd. Dessuten har jeg m.termin i slutten av juli og ul.termin i beg av aug! Var med på en slik bim-gruppe sist! Har fremdeles kontakt med des(05)jan/feb(06)-gjengen. Prøver fremdeles å ha treff en gang i mnd! Veldig kjekt!!

• 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Dytter denne litt opp jeg. Hvis en går inn på BIM-treff, kan en legge inn dato og slikt for treff også. Jeg har søkt etter "modne mammaer" der inne,venter bare på litt flere svar, men er klar for treff med andre i alle aldre :-). Er lite treff-aktivitet i Bergen ser det ut for, men det kan anbefales. Var på slikt treff når jeg gikk gravid i 2004, og vi treffes en gang i mnd enda. Har blitt kjent med mange flotte jenter, og det er greit å snakke med likesinnede når en går gravid. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...