Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Du finner dem i haugevis på skravle, men der kaller de det reductil og tror at det hjelper.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 haha...skulle ønske jeg hadde råd til kokain:)
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Nei, og det tør jeg ikke heller.... Er redd for å bli hekta selv om jeg røyker hasj i ny og ne...
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Man legger på seg av kokain! Amfetamin er slankende! Men ikke kult. Var på det i 2 måneder ca får noen år siden.. Ikke fordi jeg fikk noen virkning for jeg har ADHD og da blir man bare rolig av amfetamin. Bare tok det når jeg drakk og sånn for og holde ut lenger.. Jeg har røyka hasj i 5 år (DET er avhengighets-skapende) Men røyker ikke nå da jeg er gravid( Slutta på dagen jeg fant det ut) Men jeg kan ikke si jeg aldri kommer til og røyke hasj igjen.. Men jeg gikk ned noen kilo på amfetamin.. men det er jo bare fordi man mister mat-lysta egentlig..
benedicte&smiley Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 tror kanskje jeg ville funnet et litt sunnere slankemiddel, vist det er det at du vil ta av deg noen kilo som er problemet..hva m å trene litt:)
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #7 Skrevet 19. januar 2008 trening og fitness med proteiner og kreatin kommer i tillegg! Det er slitsomt å trene hvis man er overvektig. Da er det mye bedre å ta litt amfetamin et par dager slik at magesekken blir mindre og ta av seg 5 kilo på 2 dager før man begynner treningen. Det skal sies at man ikke bør trene mens man har fått i seg stoffet. Grete Roede-kuren kalles det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå