Gå til innhold

Åh, nå trives jeg skikkelig godt :D Gått ned 5 kg og 32 cm siden 2. januar!

Anbefalte innlegg

Veide meg på søndag, da jeg hadde gått på den i knappe 4-5 dager, så vet ikke helt hvor mye jeg har gått ned nå. Men må bare si at jeg føler meg så utrolig mye bedre! Har masse med energi og sovner faktisk mye lettere.. Wuhu :D Magen har forandret seg ganske på denne korte tiden også - hang litt tidligere, men nå er den mye fastere i fisken!;) Hehe.. Er så glad jeg nå! Går jo aldri sulten heller.. Sitter og spiser pizza og drikker brus nå .. Wuhu

Fortsetter under...

Det glemte jeg jo å si; ketolysekuren :) Tror nok det meste er vann, men er utrolig deilig uansett! Hehe.. Og koser meg masse masse :) Spiser jo mye mer nå enn til vanlig, bare kutter ned på karbohydratene!

Annonse

klarte ikke la være og målte meg igjen i dag og har gått ned yttligere 12 cm siden søndag.. fikk i tillegg en kommentar i dag om at jeg så friskere og slankere ut :D gjett om jeg er kry! mistet 46 cm totalt siden 2. januar..

Hallo

Nyskjerrig, så eg spør eg..Du føler deg opplagt når du går på ketolysekuren,ikkje trøtt eller noko?? Hadde du orka å satt opp i grove trekk korleis ein dag med mat stort sett ser ut for deg??

Føler meg mer energisk nå enn jeg gjorde før :)

Frokoster: omeletter, egg og bacon med hjemmelagd brød, eggerøre, hjemmelagd brød med div. pålegg; salami og majones, ost og skinke, leverpostei og agurk, makrell i tomat osv.

Lunsj: diverse salater; rekesalat, ost- og skinkesalat, kyllingsalat, tacosalat med salsa, gresk salat med biff og forskjellige supper, f.eks blomkålsuppe, soppsuppe, skogssuppe..

Middager: gratinert blomkål med bacon, biff med fløtesaus, pizza, sopp i form, biff med bacon og stekte tomater, fylte grillpølser, dansk hakkebøff, lammekoteletter med pizzaiola, koteletter og grønnsaker i ovn, finnbiff med ostesaus, stekt laks med rømme og agurksalat, fløtegratinert kylling, and so on. bruker også peppersaus og bearnaise på kjøtt enkelte ganger ;)

Om det er skikkelig krise og jeg må ha noe godt prøver jeg meg frem med;baconsnacks, heistad gele, vafler med heistad syltetøy og creme fraiche, sjokolademousse, hjemmelaget vanilje/sjokolade-is, saftis av fun-light saft etc.

ja men det såg no veldig godt ut!!!De salatene til lunsjmdet er slike i majones/rømme eller?? Lager du sjølv,eller kjøper du?? Og det brødet du har attåt,er det det som er laga på bakemiks kjøpt på ketolyse .no??

Ja, jeg lager diverse dressinger! Prøver meg frem med det som er "lovlig" ;) Andre ganger blander jeg ut ferdig salatdressing (med maks 5 karber per 100 g) med rømme og sitron.. Det er veldig deilig! Fungerer også bra som dipp til grønnsaker.

Brødet jeg lager bruker jeg bakemiks til, ja! Og sesam- og linfrø, blant annet. Denne kuren anbefales på det sterkeste!:)

Annonse

steike,gratulerer:)...46 cm på to uker det jo...dette vil jeg også...men jeg skjønner ikke dietten din helt...har jeg spist dette tror jeg har lagt på meg 46 cm..hehe...men tar du tabletter el noe itilegg da eller?

Hehe :D Har offisiell veiedag på søndager, og i går hadde jeg tilsammen mistet 57 cm på hele kroppen - i løpet av 11 dager!

Men, det som er greia er;

jeg følger ketolysekuren! spiser maks 15-20 karbohydrater per dag. :) mange denne kuren fungerer for.

tar bare kosttilskudd, siden jeg ikke få i meg særlig kalsium, magnesium etc. ;)

se www.ketolyse.no, www.lavkarbo.no eller så henger jeg og noen andre dib-damer som er på slankern her: http://mvenn.theiforum.com

velkommen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...