Hilde :) Skrevet 9. januar 2008 #1 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvordan går det med dere? Lenge siden det har vært no særlig prat fra oss sørlendinger syns jeg Kan oppdatere litt herfra.. så håper jeg dere oppdaterer litt om hvordan det går med dere også Var på "vekstkontroll" i går, på UL. For å se at lillegutt får alt han trenger og vokser slik han skal siden jeg er slankeoperert. Alt var fint med han, og det er visst ikke no liten gutt nei. Lillgutt er storegutt.. hehe Han ligger litt over gjennomsnittet. Jm pratet om at han veier rundt 2 kg nesten nå! Er 30+6 uker i dag. Ho sa ho ikke kunne si akkurat no fødseles vekt sånn, det er jo så mye som kan forandre seg, men hvis han fortsetter å følge den vekstkurven han har holdt til nå ville ho tippe sånn rundt 4,2 kg når han blir født. Så det blir vist en liten plugg dette også. Jeg har fått store unger før. Gutt nr 1 veide 3730 gr, gutt nr 2 veide 4460 gr og jenta veide 4070 gr. Så det er bare meg å få store unger. skal bare være slik. hehe.. Hadde anntatt fødselesvekt vært feks 3,1 kg, hadde Jm reagert og tenkt at ungen ikke hadde fått den næringa den trengte, siden de andre ungene mine har vært så pass store. Jeg hadde vel ikke trodd at denne også ville bli så pass stor, men det er jo ganske normalt da, siden de andre har vært store. Godt han får det han trenger av mat og slikt Så blir det jo spennende å se hva fødseles vekta blir. er jo ikke sikkert han blir over 4 kg.. han kan bli mindre og han kan bli større.. spennende Men det var ihvertfall godt å se at han vokser og ikke mangler noe. Hadde mat i magen og urin i blæra, alt var i skjønneste orden så langt Jm kunne se. Ho var strålende fornøyd med alt ho sjekket så det er jo bra Fikk se han i 3D også i dag :) Kjempe gøy. Men han ligger med hodet ned, og gnurte annsiktet sitt inn i morkaka, så jeg fikk ikke se annsiktet helt på han da.. lille luringen.. visste vel at mamma hadde gledet seg fælt til å se, og var nysgjerrig på hvordan han så ut, så derfor fant han ut han skulle gjemme seg.. hehe Når han trykket annsiktet mot morkaka ble nesa og munnen gnurt slik de blir når ungene presser annsiktet inn til et vindu el.. dere har sett hvordan ungene ser ut da? Hvor snåle de er.. Slik var lillegutt! hehehe... Fikk en del bilder, men ikke så lett å se siden han gnurte seg slik.. men fikk se nesa, et øye, munn... og hånda.. først lå han å gne hånda i øyet. så la han den over panna i "dåne stilling" hehe.. Han var SÅ søt, det lille jeg fikk se av han.. Var utrolig moro å få se i 3D. De hadde jo ikke slikt da jeg ventet de 3 andre. så da var det ekstra moro å få se i dag Er sånn ei koselig jm som tar seg god tid til alt.. så jeg fikk kikke masse på han.. det gjorde ho første ganga vi var der også. Ho syns det er like moro og fasinernede som meg å se, så da bruker ho god tid Studerte hjertet lenge i 3d, og resten av han.. Og det var heller ikke noe problem å se i dag også at det er en gutt! Han viser seg mer enn gjerne frem.. (lik far sin.. haha) Åh.. nei det var bare helt fantastisk å få se han slik.. og ikke bare den vanlige 2d ultralyden.. Nå så han jo ut som en baby! Bollekinn og alt... Ble bare enda mere syk etter å få møte han.. Er jo "bare" 9 uker igjen nå.. så det nærmer seg heldigvis.. Lurer så fælt på åssen han ser ut .... På det ene bildet kunne det se ut som han har den streken midt på haka, om dere skjønner hva jeg mener.. Faren har også det.. så det blir jo spennende å se om han har det når han blir født Så her er alt bare i skjønneste orden! Lillegutt får masse mat og vokser godt. Noe jeg merker også.. plutselig kom magen her.. og nå vokser den virkelig! Var godt, og gøy å få se han ellers er formen fin. Har jobbet mye i det siste, men nå er det litt roligere fremover.. kjenner jeg trenger det, litt sliten. Og tror jeg begynner å merke at lillegutt tar næringa mi. Jeg har jo ikke lakt på men noenting.. men føler meg tålig i form til daglig, bare i dag jeg er litt rar.. Går greit med bekkenløsninga heldigvis. Tenker jeg går ut i permisjon rundt 15 februar, 4 uker før termin. Føler jeg trenger de ukene hjemme før fødselen.. siden jeg begynner å bli sliten alt nå.. Håper formen holder seg godt frem til da ihvertfall.. kjipt å ikke være helt i form når en er på jobb med masse kunder og nok å gjøre... Håper alt er bra med dere andre også Hilde Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136484182-s%C3%B8rlandes-jenter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå