Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

idag var det ikke mening å sette det ut på bim treff, er bare for de gamle mars april jenter,

det er ikke sant at det blit sann hver uke, vi trengte bare en gang uten 'nye'

men vilk gjerne har andre treff med alle sammen igjen, en annen gang,

beklager for de som ikke liker det vi gjør nå, men håper og at folk forstår

neste uke er det felles treff for alle. vi hadde jo en litt spesiell grunn til at vi skulle møtes aleine i dag- uten at vi trenger å gå noe videre inn på det. gravidtone har jo lagt ut treff på aunegården forbeholdt juni-juli mager i kveld så de gjør jo akuratt det samme, bare at vi ikke la det ut her pga at ingen skulle føle seg holdt utenfor.

håper alle bli å ha en fin kveld.

Er det "privattreff" for de gamle mars april jentene? Hva vil det si?

At de som ikke har vært på treff enda med termin i mars/april ikke kan komme? Dere har jo lagt det ut her på en måte, ved å lage en post som dette, og da vil jo folk føle seg utenfor automatisk.

Det er ikke slik at man føler seg velkommen på noen type treff nå akkurat... Tenk litt på hva dere signalierer med å reservere treffene for en spesiell gruppe/terminer. Mai jentene har jo plutselig ingen, eller må de også lage sine egne treff, slik at det kan være 3-4 forskjellige BiM treff i uka i Tromsø? Så mange gravide er det vel ikke..?

Nei. Kos dere på treff jenter. Tror ikke jeg kommer til å oppsøke noen av de når jeg ser tendensene., og det er synd, siden jeg hadde tenkt å sosialisere litt nå når jeg begynner i permisjon.

Jeg er enig at det blir veldig dumt når det er sånn... det endte jo opp med at jeg satt alene på Aunegården. Ser nå at de fleste juni/juli-jentene har skrevet at de ikke kom på treffet ikveld på terminklubben til juli da, men tenkte kanskje det kom noen andre også... Men visste jo ikke at det var et annet treff på Peppes. Synes det blir litt dumt å ha bim-treff uten at alle som er gravide kan komme...

Annonse

heia...

jeg fikk ei lita pia i slutten av desember og gikk på treffene som var på peppes og aunegården, der var vi ilag alle sammen uansett hvilken mnd vi hadde termin... Hadde veldig godt av å kunne snakke med de som var kommet lenger enn meg selv i graviditeten og hvilke erfaringer de har og hva som er normalt osv....

Håper for deres del at dere kan klare å gå på treff alle ilag uansett når dere har termin. synd at noen skal føle seg utenfor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...