Gå til innhold

Er det vanlig å blø så lite ved en SA? (litt ekkelt)

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg testet positivt på nyttårsaften, men for to dager siden blødde jeg og regner med jeg mistet. da jeg snakket med klinikken (ble gravid etter ivf) sa hun at jeg nå skulle ha det som ved mensen. men jeg har nesten ikke blødd etterpå. var kun den ene gangen jeg blødde rødt blod, etter det har det bare vært brunt, og veldig små mengder.

er dette vanlig?

idet jeg begynte å blø mistet jeg ømheten i brystene, men senere på dagen kom det tilbake og er der enda. normalt når jeg har mensen blør jeg kraftig i tre-fire dager, for så å ha litt brunt utflod siste dagen, og jeg har aldri ømme bryster når jeg har mensen.

kanskje jeg burde tatt blodprøver alikevel, eller lurer jeg bare meg selv?

Fortsetter under...

Ikke for å ta motet fra deg, men bedre å bli positivt overrasket! jeg blødde heller ikke mye, men vet også at det er noe sånt som 25% som har blødning tidlig i graviditet og alt ender bra, så alt trenger ikke vært ute! Jeg ville fått tatt nye blodprøver ( antar du må ta 2 for å se om øker osv). jeg mistet for en uke siden, og nå begynner brystene mine å bli litt mindre ømme. Men det er ikke over før det er over!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...