kissi85 Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Det har jeg nemlig kalt min sønn som ble født 11 november 2007.. Er ikke etter hotel ceasar, bare så det er sagt... hehe
Gulp Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Jeg vet det er mange som gir sønnene sine dette navnet nå for tida, kjenner en Storm selv. Men.... tenk om gutten blir veldig rolig og sjenert da?? at han er typen som gjemmer seg i bakgrunnen og sånn. Man gir dem jo et navn som de må leve opp til på et vis. Jeg synes det kan være trøblete, og ville ikke brukt det navnet selv, men er kanskje bare jeg som tenker sånn.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Storm er et navn, ikke en beskrivelse av et barn. Birk er f.eks. ikke ei bjørk og Bjørn blir ikke en bjørn av å hete det. Storm er et gammelt, godt navn!
kissi85 Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2008 Jah for selv om han blir rolig og sjenert så gjør det vel ikke noe om han heter Storm.. Våres sønn ble født når den første snøen her kom og det var en slags snø storm, og da bare dukket det navnet opp.. Storm betyr ivrig...
Vannmann35 Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Det er jo et litt festlig navn synes jeg, men kunne nok ikke brukt det selv. Synes det lyder litt voldsomt, selvsagt pga av ordets betydning. Er jo mange historier om folk som har kalt opp ungene etter været, som den lille jenta som fikk navnet Østa Nordvesta Norvega e.l. noe i den duren :-) Ellers tenker jeg jo på humoristen Storm P.
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Jeg syns det er et fantastisk vakkert navn. Spesielt og sterkt. Bra valg;)
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #8 Skrevet 9. januar 2008 Fint navn.. Tenker jo litt hotel cæsar, men det er bare fordi jeg ikke kjenner noen som heter det.Men det gjør ingenting:) Om man skulle tenke sånn, er det mange navn som bør utelukkes med alle disse seriene.. Populære navn som Julie og Vilde er det "ingen" som tenker på Hotel Cæsar, fordi de er så vanlige navn.
Lille Blå Skrevet 9. januar 2008 #9 Skrevet 9. januar 2008 Kjempefint navn! Og en fin historie om en vinterstorm å fortelle han når han blir større. ; )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå