Marande Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Har ei datter på snart 4mnd. Jeg ammet henne de første 2 mnd, men sluttet da hun ikke ville ha pupp, av en eller annen grunn. Men nå de siste 2-3ukene har hun gulpet/kastet opp kontinuerlig hele døgnet bortsett fra når hun sover. Trodde først det kanskje var omgangssyken, men legen sa at dette var det ikke. var ikek til min vanlige fastlege, da han ikke hadde ledig tid. Og legen sa at det mest sannsynlig ikke var noe farlig. Men hun spiser toppen 120ml hvert måltid, men så å si alt kommer jo opp igjen da. Det virker ikke som om hun har noen dårlig allmenntilstand heller, men må si jeg begynner å bli litt frustrert over å se at hun skal ha det slik. Har en sønn på snart 2år også, men han var det ikke slik med. Har tenkt meg en tur på helsestasjonen imorgen, da det er åpen time for veiing, for å se om hun har lagt på seg det hun burde ha gjort siden sist.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Hei:) Jeg ville prøvd å bytte til en annen type MME, hvis hun reagerer på andre merker, kanskje du kan prøve den på apoteket for allergikere. Lykke til!!
ana baroma Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 prøv et annet merke, og gi mindre og hyppigere måltider. Det gjorde vi, og det fungerer fint:) Nesten aldri noe gulp nå, men desto mer flaskevask!
Marande Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2008 Glemte å skrive at vi fikk beskjed om å prøve en type som de har på apoteket. Og hun får melk hver 2time, før hun begynte med gulpingen og oppkastet, fikk hun hver 4 time. Legen mente at ca hver 2 time var for ofte han, men skal ta en tur på helsestasjonen imorgen. Og må vel gi den nye mme noen uker før man kanskje kan skje forandring, for hun gulper/kaster opp like mye i dag. Men takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå