Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Tenker på litt spesielle navn til tvillinger, jente og gutt: Una Nicotine og Undik Nicolai Har fått litt reaksjoner på guttenavnet, men det er da nesten samme navnet som Bendik. hva synes dere?
Gulp Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Nicotine...? Som i nikotin?! Eller skulle det stå Nicoline? Undik likte jeg heller ikke, har ikke hørt det før. Hvorfor ikke bruke Bendik? Una og Nicolai er veldig fine navn. Håper du mente å skrive Nicoline, det er ganske fint. men ikke kall jenta noe med nikotin....!
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Jeg synes både Una og Nicolai er fine navn, men Nicotine gir meg assosiasjoner til nikotin (røyking) og Undik er ordet min vestlandsmann bruker på truser, så de blir for spesielle for meg. Sorry!
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Glem Undik! Alle i Bergen og omegn bruker dette på truser. Jeg sprør mine barn hver kveld om de har byttet "undik"....
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Betyr undik truser på vestlandet? hehe, det var jeg ikke klar over, garantert ikke HI heller. Røyking og underbukser *knegg:D
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 undik er jo truse/underbukse!! kan ikkje kalle gutten din for det...Stakkar! Bruk Bendik i staden! Og Nicotine....nikotin!!!!!! NEI FYSJ...dei værste navna eg har høyrt...! du må tulle! Ville holdt meg til UNA OG NICOLAI
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #9 Skrevet 9. januar 2008 neida heilt i orden med litt humor..men vist du kaller dattera di for nikotine..ja så er du litt ond syns eg...! trur ikkje ho kjem til å bli overbegeistra for navnet sitt for all framtid...! Og undik..litt lett å bli mobba for det og...trur eg..ikkje så kjekt å gå rundt å være ei truse!
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #10 Skrevet 9. januar 2008 For ordens skyld: Tulla litt nå. Sover lite for tida, blir litt rar humor av det. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå