Gå til innhold

Symptomene forsvant


trillemamma

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke lenger kløende og ømme bryster

Kvalmen er så godt som forsvunnet.

Mageknipen har også forsvunnet mer og mer de siste dagene.

Jeg har hatt litt lette blødninger, noe som kan være tegn på abort.

 

Huff, vet ikke helt hva jeg skal gjøre.

Ringe til jordmor eller fastlege?

Hva ville dere gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 11 uker, i dag.

Jeg har de siste 2 ukene innbilt meg at jeg har kjent spark, så jeg har lenge trodd at jeg ligger noen uker forran skjema, men det kan jo også bare være innbilning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 10+4, og har også merket at symptomene har forsvunnet. Tror det er helt normalt. Var tidligere kvalm og svimmel på morgenen, og hadde nedsatt matlyst. Nå er matlysten mye bedre og jeg er sjelden kvalm eller svimmel. Tror vi bare skal være glade for at symptomene forsvinner. Jeg var forresten på UL i uke 9 og alt var bra. Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er vel kanskje normalt, jeg vet ikke.

I forrige svangerskap hadde jeg ingen symptomer, så dette er helt annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6+2 i dag og har bare hatt ømme bryster frem til nå. Og nå har det stoppet også! Er nervøs jeg og, trenger liksom å føle at det er noe der! Har ikke hatt noen blødninger, så forhåpentligvis er det et godt tegn. Å ha blødningen betyr jo ikke nødvendigvis at det er noe galt heller da!!

Hvor langt på vei er du bippobopp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 11 uker i dag.

Håper virkelig at alt er bra. Jeg tror det også, innerst inne, men jeg har lyst til å vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 10+6 og har også hatt det slik denne uka... Trøster meg med at det skal være normalt at symptomene går noe tilbake rundt uke 10, men er glad jeg skal på ul i uke 12 for å se hvordan det står til der inne!

 

Jeg hadde en MA i uke 13 i forrige svangerskap, er derfor jeg får ekstra ul i uke 12. Men mista symptomene mye tidligere da, ca uke 8 kanskje, og det var nok ca da den lille spiren slutta å leve også. Så vi får bare være optimister denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å huff.

Lykke til JordbærMamma.

Håper det går bedre denne gangen.

Ja, jeg har hørt at kvalmen forsvinner etterhvert, men jeg var ikke klar over at ømme bryster og mageknip skulle forsvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bekymret meg for det samme... Symptomene forsvant ved uke 9.. Så kom og gikk de til uke 14. Så begynte magen å komme, og nå kjenner jeg han ofte. Er i uke 21. Det skal sies at jeg er litt ekstra begymret av meg, så jeg har vært regelmessig til jordmor og lege hele vegen og hørt hjertelyden. Det går ann å ha en sånn "drop in" time der for å lytte bare. De pleier å være greie sånn...

 

I allefall er det ett vanlig spm. her inne at vi er bekymret for symptomene som forsvinner. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, har bare hørt de kaller det det her inne. Jeg ringte å sa jeg var litt bekymret. Så fikk jeg komme dagen etter. Håper du bor en plass med bra helsevesen. :) Og håper jeg ser deg i 2 trimester snart;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...