MammaTil NoraOgEmmaOgSander Skrevet 9. januar 2008 #1 Del Skrevet 9. januar 2008 Det har vært så lenge siden siste jeg har vært her at jeg har ordentlig dårlig samvittighet! Men men, nå sitter jeg på jobben mens gubben er hjemme på pappaperm :-) Deilig med litt avveksling... Vi har det bra alle fire, har hatt en fin jul imotsetning til flere her i klubben, men heller ikke helt sykdomfritt. Gubben var dårlig, hostet og hadde veldig hes stemme... Nora hostet også, men hun har jo gjort det i flere mnd nå, sånn er vel kanskje alle barnehagebarn?? Det har skjedd en del endring her også, for vi har nemlig kjøpt oss nytt hus! Hadde heldigvis begge besteforeldre parene på besøk da vi flyttet i oktober, hadde nok ikke klart å bli ferdig med flytting og rydding så fort som vi gjorde. De var her (fra Oslo til Mo i rana) i 10 dager og alle jobbet ganske intensivt hele tiden, så vi var så å si ferdig med utpakking og rydding før de reiste hjem! Det ble en dyr men herlig enebolig, kostet kr. 3,2 mill, men med nesten 300kvm har vi det VELDIG mye romsligere! Det viktigste er at Nora trivdes så godt i huset at hun sov godt fra natt 1! Hun har fått en rosa prinsesse rom som hun gjerne vil vise til alle hun kjenner, hehe... Huset ble bygd i 2000, så det var ikke mye vi måtte ta tak i før vi flytta. Fikk og kjempe bra bud på tomannsboligen vår, at vi hadde faktisk råd til å kjøpe ganske mange nye ting i huset. Syns dagene blir bare bedre og bedre, selvom Nora er inni en trass alder så ser jeg at hun leker mer og mer med Emma! Og Emma forguder jo Nora og vil være med på alt hun gjør. Blir rørt noen ganger av å se på dem, tenk at jeg er med å skape dem!! Nora har begynt å være veldig kosete. Sier 'eg er veldig gla i deg mamma' flere ganger om dagen! Og vil ha en kyss eller klem etterpå... Kose jenta mi! Ønsker alle i klubben et godt nyttår! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136482997-april-en-litt-lang-oppdatering-fra-oss/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 9. januar 2008 #2 Del Skrevet 9. januar 2008 Ja, DET var lenge siden det!! Så kjekt å høre fra deg igjen! Høres ut som et drømmehus dere har fått! Kjempedeilig å flytte i stort hus! Vårt er "bare" 180 kvm, men romslig nok. Men vi har heldigvis ikke rom nok til flere barn..hehe.. Håper du stikker innom litt oftere framover! Og så snille besteforeldre da!! Håper de fikk skryt.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136482997-april-en-litt-lang-oppdatering-fra-oss/#findComment-136484130 Del på andre sider Flere delingsvalg…
frida♥ Skrevet 9. januar 2008 #3 Del Skrevet 9. januar 2008 Velkommen tilbake ja :-) Høres fantastisk ut med så stort hus, heldiggris. Vi skulle veldig gjerne hatt mer plass nå!! Nora er blitt Helgelending ser jeg- det er bra!! :-) Kos deg med jentene dine og godt nytt år tilbake! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136482997-april-en-litt-lang-oppdatering-fra-oss/#findComment-136491334 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå