Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Noen som har blitt igangsatt som vil dele sine erfaringer med meg? Vet at det medfører større risiko for meg og barnet...
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Kommer ikke det an på grunnen til at du blir igangsatt? Jeg ble det sist, pga fare for at lillepjokk skulle bli for stor, men fødselen gikk da kjempegreit.. Har ikke hørt at det skal medføre større risiko, men det er jo mulig at du har medisinske årsaker som øker faren.
Bebis08 Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Jeg ble igangsatt med førstemann. Fikk ei pille om formiddagen. Det var fint vær i mai så jeg satt ute og koste meg og grudde meg om hverandre :-) Så i tre-tida på ettermiddagen begynte jeg å kjenne litt, og det økte på utover ettermiddagen. Jeg kom inn på fødestue i 22-23-tida tenker jeg, og han var ute 2350. Alt gikk kjempegreit. Det som kan skje når man blir satt igang er at det tar lengre tid før det skjer noe, og at evt. riene ikke blir sterke nok. For min del gikk det veldig bra. Ville ikke ha gruet meg noe mer, ting kan jo skje uansett hvordan det kommer igang. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå