Gå til innhold

Tvillingene kom 31.12.2007


mamma :-)

Anbefalte innlegg

2 flotte gutter ville ut i 2007 ;D

Fikk rier ved 22tiden og kl 0325 var Henrik ute. Han var en stor gutt på 3006 gram, 50 cm og 33.5 rundt hodet og veldig søt ;D

Litt mer slitsomt å få ut Jakob da epuduralen gjorde at jeg ikke kjente helt når jeg skulle presse ham ut. Men ut kom han og kun 20 min etter tvilling 1. Jakob var 2889gram 48 cm og 34.5 rundt hode og også usedvanelig søt!

Alt gikk så fint. Rolig og fin fødsel til tross for et stort team av jordmødre og leger. Hadde med min mann og min mor som masserte og holdt humøret oppe.

Nå er guttene 9 dager gamle og er super snille. Sover og spiser. Bare fryd og gammen. Storesøstrene på 2 og 6 er utrolig stolte og vi ser forsatt ikke tegn til sjalusi så her er det bare lykke ;D

Takk for meg! Nå er vi fornøyd.4 barn for holde! Til lykke til alle dere andre med graviditet og fødsel! klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, så herlig da!!!

 

Gratulerer så masse!

 

Gleder meg sykt, til vi er der også!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Så flott at fødselen kom igang av seg selv og at du fikk føde begge vaginalt. Kjempfine mål på begge to. Kos dere med to jenter og to gutter. Da blir nyttårsaften en ordentlig festdag framover ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...