puppi40 Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Igang med forsøk 6 + 1 frys så her er alle fingre og tær krysset. Hormonene har gått helt strålende denne gangen - kun 2-3 raserianfall og 2-3 kg opp - det kan jeg leve med. Tar ut egg til torsdag og det ser ut til å være 10 fine eggposer med supre slimhinner. Ut av dette burde det komme 5-6 egg og iallefall bli 3-4 befruktninger ut ifra historisk perspektiv. Da er det kun opp til om jeg klarer å vente i 14 dager for å se om de har klart feste prosessen. Dette er det store marerittet for meg...alt annet klarer jeg bra men disse 14 dagene med venting er absolutt de verste...flere som har det slik??
Kanskje i år? Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Har det ikke akkurat sånn nå, men har vært gjennom den evigelange ventingen tre ganger i forbindelse med mine forsøk. Prøv å bruk tiden med noe du synes er morsomt, og helst sammen med mannen hvis det er mulig - har du mulighet til å ta deg fri så gjør det! LYKKE TIL!
Trulte82 Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Hei du;0) Det hørtes veldig bra ut med resultatet til nå ønsker deg masse lykketil i morgen. Krysser fingre og tær.
lillelilly Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Kjenner meg absolutt igjen! Kan leve med medisiner o.l., selv om jeg ofte føler meg utslitt av hele greiene...... MEN jeg hater all ventingen, både de 14 forferdelig dagene og mellom forsøkene...... Har vært gjennom 7 slike venteperioder ( 3 vanlige forsøk + 4 frys ) og syns det er grusomt, spesielt 2 uka!! Sist gang måtte jeg vente 3 uker pga. at jeg gikk på ekstra medisiner og det var jo ikke akkurat noe særlig det heller...... Har hatt 1 MA og 2 kjemiske og har begynt å kjenne kroppen min så godt at jeg faktisk har merket at egget(ene) har festet seg for så å slippe igjen...... På UL i uke 7 (da jeg hadde hatt MA) svarte jeg også før undersøkelsen at jeg ikke følte med gravid....fikk på følelsen uka før at noe var galt...... Så de 14 dagene er pyton når jeg etter ca. en uke får en dårlig følelse... Føles helt håpløst med alle medisinene når man mer eller mindre vet at det har gått dritt!!!! + at "alle andre" går rundt å sier; slapp av du kan godt ta feil....... JA, kan jo det og det er vel en av de gangene man virkelig ønsker at man tok skikkelig feil.......MEN dessverre har magefølelsen stemt hver eneste gang..... Har tre egg igjen på frys hvor forhåpentligvis to av de skal settes inn om et par uker, så jeg håper virkelig at jeg endelig kan ha flaksen med meg..... Hadde vært utrolig deilig å bare vite, etter en ukes tid, at nå har det gått bra..... Ønsker deg masse lykke til og håper at du kan klare å slappe av disse to ukene og forhåpentlig få et gledelig resultat!!! LYKKE TIL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå