Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om det navnet?

Både jeg og mannen min liker det, men moren min synes ikke noe om det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er nudelig - men, det krever mye av etternavnet! Mirabel Brundtland lyder bare rart. Har selv en svakhet for Annabel, men tror nok ikke vi kommer til å bruke det....

Skrevet

Det blir da Mirabel Mathisen

Skrevet

Mirabel Mathisen går helt fint. Jeg liker bokstavrim!

Og drit i hva mora di syns. Hun bestemte ditt navn, di og mannen din bestemmer til deres barn. Og hvis dere begge to er enige om Mirabel, så går dere for det!

Mormor mykner nok etterhvert.

Min mor syns navnet vi valgte var et gammaldamenavn, men etter to uker syns hun at det var utenkelig at ungen hadde hett noe annet, det var jo så nyyydelig!!

Skrevet

Synes dessverre Mirabel Mathisen ble litt kræsj... Mirabel-navnet i seg selv er jeg heller ikke så glad i.

Skrevet

Mirabel er tittelen på en koselig historie av Astrid Lindgren- om en jente som får en dukke som blir levende, og dukken heter Mirabel.

På mennesker er jeg litt usikker på hva jeg synes om det, men jeg synes Mirabel Mathisen var litt kult, egentlig. Og husk at dere bestemmer navnet!

Skrevet

Mirabel Mathisen synes jeg var kjempefint sammen. Vi vurderte også Mirabel. Ikke hør på moren din. Dere bestemmer.

Skrevet

Likte det ikke så veldig, men liker heller ikke når andre i familie/vennekrets skal mene så mye om navna (med mindre folk er veldig interessert i meningene).

Skrevet

Kult! Men minner litt om mirakel.

Skrevet

Synes det passet godt til etternavnet, nydelig navn, gå for det!;-)

Skrevet

Mirabel Mathisen passa dårlig, synes jeg. Desverre.

Er opptatt av at for- og etternavn skal passe sammen, så jeg ville valgt noe annet. Synes heller ikke Mirabel er så fint. Litt for sukkersøtt...

Skrevet

Mirabel likte jeg ikke. Jeg ville heller byttet om: Maribel. Men da blir det jo et helt annet navn da. Liker dere det, så velger dere det. Moren din har ingenting hun skulle ha sagt i denne saken, mener nå jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...