Gå til innhold

Noen som har prøvd Reductil her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp begynt med det, og lurer på hva din/deres erfaring er med dette legemiddelet mot overvekt!

Blir veldig takknemlig for svar =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøvde det i 8 mnd, og det eneste som ble slanket hos meg, var lommeboken. Gikk ikke ned EN kilo! Men mulig jeg ikke gikk inn for det nok.

Nei, det eneste som har funket hos meg, er endring av kosthold og mere bevegelighet. Har brukt ketolysekuren som en god pekepinn, jeg. Legen min er veldig begeistret for denne. Sjekk ut på www.ketolyse.no

Skrevet

Jeg var veldig interessert i å prøve ketolyse-dietten, men jeg ble ikke anbefalt dette av legen, pga at det er snakk om mye fett og lite karbohygrater, men jeg kan ikke få i meg så mye fett pga at jeg har hjertefeil.

Legen sa også til meg at Reductil ikke var en mirakelkur men passer fint sammen med mosjon og endring i kostvanene, så prøver å endre så mye som mulig pluss at jeg skal begynne å bevege meg mye mye mer...

Skal legge til at jeg har en bmi på 43, og har nok mer og ta av enn deg! Så jeg håper det vil virke da. Vi har veldig lyst på barn, men må nok ned i vekt før det vil klaffe for oss!

Skrevet

Heisann.

Jeg gikk på de for vel 2 år siden.

Gikk da ned 20 kg på 3 mnd.

Eide ikke matlyst, så det bare rant av meg, gikk dager der jeg glemte å spise.

Så de kiloene kom fort på igjen når jeg sluttet med de kan en si, hehe.

Har begynt på de igjen nå, men de virker ikke noe særlig lengre, men har da gått ned noen kilo.

Reductil er iallfall en veldig bra start, er jo bare noen kilo som skal av før en blir giret av det og setter seg virkelig inn for å slanke seg.

Skrevet

Jeg fikk slik ubehagelig hjertebank at jeg valgte å slutte på Reductil. Men så lenge jeg brukte det, fikk jeg noe mindre matlyst, så hadde kanskje gått ned hvis jeg hadde brukt det lengre.

Skrevet

Jeg har prøvd reductil, gikk ned ca to tre kilo på et par måneder. Det var for lite til at jeg hadde råd til å ta dem.

Har også prøvd å ta Acomplia. Det var heller ikke så veldig effektivt på meg, ble bare deprimert. Da mener jeg skikkelig Deprimert, så hvis en er i faresonen for å ha noe psykiske problemer (som en ofte har når en har en delkilo for mye) så vil jeg si at en må tenke seg om to ganger om det er verdt det hvis en merker en blir deprimert av slankemidller.

Skrevet

Hei! Jeg går på reductil nå. Jeg har tatt av ca 500 gr i uka av de, så ca 12 kg har jeg tatt av nå. Må bare si at disse tablettene ikke er så innmarri dyre lengre, de koster ca 390 kr nå. Jeg synes disse funker godt på meg da, er ikke intr i å gå ned mer enn 500 gr i uka jeg. Vil gjerne at det varer litt også:o) Jeg går på 10 mg, har prøvd 15 mg, men da fikk jeg sånn hjertebank at jeg trodde nesten jeg skulle stryke med. Ille greier ja. Men 10 mg er greie.

Skrevet

Hei, jeg går på reducil, har brukt de siden nov.

Har gått ned 7 kg på de, 10 tils. Men man kan ikke " la de ta jobben " det funker ikke, iallefall ikke på meg. De er en god hjelp på vei, men må gå selv oxo, ved å legge om kosthold og trene mer. har jo kunnet unne meg noe ekstra innimellom da pga tablettene he, he..

Men og ett stort MEN, jeg fikk veldig problemer med hemorider av de.

Så nå kan jeg kun gå på de i perioder, til jeg får vondt, så har jeg en periode uten osv..

tror legen sa at de kun fungerer på 60% av brukerne.

Lykke til

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei :) jeg brukte reductil i 2-3mnd gikk ned 1 kilo var kjempe dyre på den tiden så det var absolutt bortkasta penger!

Skrevet

jeg gikk på de for noen år siden.tok av nesten 30 kg og har holdt vekta.men jeg la også om kostholdet.

Skrevet

Hei Jenter

Jeg jobber i legemiddelindustrien- der som bruker reductil- dere vet at dere MÅ bruke prevansjon når dere står på Reductil?? Viktig altså!

Dette utklippet er hentet fra felleskatlogen som er på en måte legenes leksikon over alle medikamenter. Sibutramin som det står i teksten er virkestoffet i reductil.

Graviditet/Amming: Se Kontraindikasjoner. Overgang i placenta: Må ikke brukes ved graviditet. Generelt bør ikke vektreduserende legemidler brukes ved graviditet. Kvinner i fertil alder må bruke sikker prevensjon mens de behandles med sibutramin, og de må underrette legen hvis de blir gravide eller ønsker å bli gravide. Risiko ved bruk under graviditet er ikke klarlagt. Overgang i morsmelk: Ukjent. Må ikke brukes under amming.

Skrevet

Jeg brukte dette for ett par år siden, med NULL effekt, men så var jeg ikke så aktiv ved siden av heller da.

Men hvis man trener, iallefall tar 1 times gå tur hver dag, så tror jeg på mer effektiv virkning

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...