Gå til innhold

Morgenkvalme=Ettermiddag og kveldskvalme

Anbefalte innlegg

Jeg er heeeelt ubrukelig! Bare meg? Jeg er pigg og fin i formen de første timene på morningen, så går det bare nedover etter klokka tolv.. Da blir jeg vanvittig trøtt og kvalm helt til jeg legger meg på kvelden.. Jeg fatter ikke å begriper hvordan jeg skal klare 4 uker til med dette herket.. Kaster ikke opp, så det er sikkert mange som har det verre en meg.. Men å gå fra å være smørblid til å være en gretten, kvalm, masete(må ha mat konstant, kan desverre føre til litt masing..) kjerring er ikke noe gøy.. Stakkars stakkars min kjære som må tåle meg :) (i tilegg til at den stakkars mannen nå lever i sølibat...)

Men så er det bare å tenke på det som skal komme, og prøve å nyte tiden så godt som det lar seg gjøre... :)

Fortsetter under...

Hei! Jeg er faktisk helt omvendt. Morgenen som er verst. Har dog kastet opp i snart 3 uker, men idag er 4.dagen uten å kaste opp, hurra! Håper dette holder seg! Må ha mat nesten hele tiden da, ellers kjenner jeg at blodsukkeret synker og da blir jeg litt grumpy jeg og!

Jeg løper i hundre her nå for å få unna ting før jeg blir dårlig, hehe.. tok en dag av jobben rett og slett.. Skulle ønske jeg hadde det på morgenene, da er man fedig med det på dagen og kan være sosial og fungere :) Vi skal overnatte hos et vennepar fredag til lørdag, eller jeg har aldri møt de før, jeg kommer til å gjøre et himla godt inntrykk - haha

Ja, det er noe med å ha seg og sitt rundt seg når man er dårlig.. Jeg bor i england, så planen er å føde hjemme.. Dvs at jeg kommer til å bo hos mamma ca en mnd før og en mnd etter fødsel, det kan bli intresant det ... :) Men da føler jeg det er godt å ha de kjente rundt seg, godt og trygt.. Har ikke ett slikt nettverk her i england..

hei Kathmor, jeg er også satt ut av kvalme. er sykemeldt og tilbringer store deler av dagen i senga. er kvalm hele dagen, har et par timer på kvelden der jeg er ok. Prøver å spise men det er ikke alltid det hjelper. Har et barn fra før men dette er verre en forrige gang. Jeg er blitt helt avhengig av morgen og ettermiddagsavisen og vet tilogmed hva bestemor til Barck Obama i USA valget heter... Hvor bor du?? og hvordan havnet du på landsbygda? Jeg bodde i Birmingham i 4år..og var også ofte i Leeds/nord hos venner der. Savner crumplets, birmimgham-curry men har fått en ladning marmite og PG te:-)

Annonse

Hei la blanca :)

Jeg er oppe og fungerer enda, men jeg blir verre og verre utover kvelden.. Jeg er helttidsstudent, men tar BI på nettstudier, så jobber jeg 50% ved siden av, prøver å holde ut det.. Jobber i london, så bruker 1 1/2 til 2 timer å komme meg til og fra jobb hver vei, så det er viktig å ha med niste!! :) I går kveld ente jeg med å grine i matbutikken for jeg var så slite og fant ikke det jeg ville! Du har en fra før, kan det stemme det er jente? hehe, the saying at super dårlig = jente

Jeg har funnet meg en fra Zimbabwe(!!), han har da visum til England da hans foreldre er herfra.. Så ble komprimisset 3 år i England før vi flytter til Norge forhåpentligvis for godt! :) Bor et sted som heter Witley, nærmeste bye er vel Guildford en halvtime sørvest for London.. Liker landsbygda sånn sett, London er litt for bråkete for meg, men jeg er da søren mæ så langt vekk fra alt! Og akkurat nå savner jeg bare knekkebrød, italiensk salat og pappas komper, hihi

hei igjen, ai ai ai! ja jeg har også sanynligvis også blitt "internasjonalisert" av å ha bodd lenge i england.. min mann er cubaner, men har bodd i norge lenge. Kjekt med nettstudier, veldig bra mulighet! Jeg er lærer i oslo, vel akkurat nå har jeg litt dårlig samvittighet for elevene som må klare seg med div opplegg. og ja det er en jente fra før ja! kanskje det kommer en til??? det er mange jenter i vår lille familie så hvis det kommer en gutt vet jeg ikke hva jeg skal gjøre:-) Høres slitsomt ut med den reiseveien.. vel vi får håpe at vi kommer sterkt tilbake om noen uker! forløpig er jeg blek som et laken og med ustellt hår.. utrolig at mannen fortsatt surrer rundt meg:-) han føler seg vistnok gravid og!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...